Disturbing clip.Ik heb een beetje Om-vibes bij de vocals.
Interessant, OM kende ik nog niet, zal ik eens moeten beluisteren

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Disturbing clip.Ik heb een beetje Om-vibes bij de vocals.

Oh man, are you in for a treat. At Giza, Thebes, Gethsemane… monumentale muziek.Interessant, OM kende ik nog niet, zal ik eens moeten beluisteren![]()
Oh man, are you in for a treat.

Mijn weekend kan al niet meer stuk!
@Avondland !
)

Acid Kings Busse Woods is een bona fide classic in het genre, maar hun nieuwste album vond ik niet speciaal. Maar als ik niet al twee andere concerten ging doen in mei was ik wel gegaan, denk ik…Acid King gaat blijkbaar naar de 4AD (Diksmuide) op 17/05. (Een club die ik duidelijk meer in de gaten moet houden.)
Ik heb er nog niet vaak naar geluisterd, maar de laatste keer dat ik ze hoorde vond ik ze toch wel goed.
Iemand geïnteresseerd?
Ja, hun albums doen me zeer weinig maar al 3x live gezien en dat was altijd uitstekendNieuwe Monkey3
Klinkt niet slecht na een eerste luisterbeurt, al blijft Monkey3 toch voornamelijk een uitstekende live-band.
Acid King gaat blijkbaar naar de 4AD (Diksmuide) op 17/05. (Een club die ik duidelijk meer in de gaten moet houden.)
Ik heb er nog niet vaak naar geluisterd, maar de laatste keer dat ik ze hoorde vond ik ze toch wel goed.
Iemand geïnteresseerd?
Acid Kings Busse Woods is een bona fide classic in het genre, maar hun nieuwste album vond ik niet speciaal. Maar als ik niet al twee andere concerten ging doen in mei was ik wel gegaan, denk ik…
Het is vooral een rechttoe rechtaan stoner band met grungy vocals, maar ik denk dat dat live echt geweldig "rauw" moet zijn.Zelfde conclusie hier, maar dan niet omwille van Acid King, maar Bell Witch die daar op 5 april optreden.
Ik had nog nooit van 4AD gehoord maar die zijn precies wel actief!
Ook heb ik op de 4AD website gelezen dat, ik citeer "je recht met je neus op de artiest staat". (
)
(Zelfs daar is blijkbaar meer te beleven dan aan zee.)Favoriete zaal van Godspeed You! Black Emperor zelfs.Het is vooral een rechttoe rechtaan stoner band met grungy vocals, maar ik denk dat dat live echt geweldig "rauw" moet zijn.Ook heb ik op de 4AD website gelezen dat, ik citeer "je recht met je neus op de artiest staat". (
)
Nee maar serieus, bij kleine podiums zonder dranghekken o.i.d .heb ik echt het gevoel dat ik de gig veel intenser kan beleven, wat alleen maar goed is. Ik kijk ernaar uit!
Ik had wel via via ooit eens van 4AD gehoord, maar niet verder naar gezocht. Blij dat ik dat nu toch gedaan heb.
Diksmuide is een boerengat in West-Vlaanderen dat ik blijkbaar erg bevooroordeeld en onderschat heb op cultureel gebied. Het is bij dezen in mijn achting gestegen.(Zelfs daar is blijkbaar meer te beleven dan aan zee.)
EDIT: typo
Wat is hier het verhaal achter?Favoriete zaal van Godspeed You! Black Emperor zelfs.