Het grote stoner & doomtopic

Ik dacht ook dat dat één nummer was met vier 'movements'.

Alvast heel fijn dat het eindelijk via streaming te beluisteren valt, indertijd getwijfeld om die Third Man reissue te kopen maar uiteindelijk niet gedaan. Top vijf Boris voor mij. :coolbrows: Nu nog Dronevil.

Laatst bewerkt:
Ik dacht ook dat dat één nummer was met vier 'movements'.

Alvast heel fijn dat het eindelijk via streaming te beluisteren valt, indertijd getwijfeld om die Third Man reissue te kopen maar uiteindelijk niet gedaan. Top vijf Boris voor mij. :coolbrows: Nu nog Dronevil.
Dronevil staat ook online. :D

Die Third Man reissue wel gekocht, superstrakke pressing.

Dronevil staat ook online. :D

Die Third Man reissue wel gekocht, superstrakke pressing.
Hah ik had het erna inderdaad gezien, ik dacht eerst dat het een rare remix van het oorspronkelijke album is maar het is blijkbaar de corresponderende tracks van Drone en Evil al in elkaar geflanst zodat je geen twee muzieksystemen nodig hebt!

Geen Desertfest meer in Antwerpen. Verhuist naar Luik:

Geen Desertfest meer in Antwerpen. Verhuist naar Luik:
Zeer jammer, ze gaan al een echt uitzonderlijke line-up moeten hebben om mij tot daar te krijgen.

Ik dacht eerst dat ze OM hadden aangekondigd als eerste headliner btw :unsure: dat maakt mijn ontgoocheling alleen maar groter

Van wat ik heb opgevangen ligt het vooral aan Trix liggen.

Voor zover ik weet is het inderdaad Trix die de samenwerking met Desertfest heeft stopgezet, maar daar hadden ze wel goeie redenen voor.
Iets dat jullie kunnen delen, of ligt dat gevoelig? Ik vind het een beetje zuur dat er in de aankondiging met geen woord wordt gerept over de reden of hoe permanent dit is.

Wel jammer want dat was wel een goede locatie en ook vlot bereikbaar voor iedereen. Die zaal in het Luikse lijkt me kut met het openbaar vervoer.

Ik dacht eerst dat ze OM hadden aangekondigd als eerste headliner btw :unsure: dat maakt mijn ontgoocheling alleen maar groter
Ik wacht al jaren op een herkansing na de dubbele Covid-afgelasting. Dat mag dan zelfs een pak verder zijn dan Luik, als het moet. Samen met de dubbele afgelasting van Aerosmith op GMM mijn grootste teleurstelling uit heel die periode.

Iets dat jullie kunnen delen, of ligt dat gevoelig? Ik vind het een beetje zuur dat er in de aankondiging met geen woord wordt gerept over de reden of hoe permanent dit is.
Ik wil gerust meer details delen, maar enkel als dat mag van mijn Trix source. Ik ben niet zeker of mij dat in vertrouwen werd meegedeeld destijds.

Trix had die charmante binnenkoer met al die foodtrucks. Maar bon, als de zalen beter zijn en de affiche is dik in orde zak ik wel af naar Luik. Daar zullen ze wel geen bollekes hebben maar misschien wel een Luikse wafel. Voelt gewoon erg onwennig na zoveel jaren Antwerpen.

Luik is ook geen Antwerpen.

Trix had die charmante binnenkoer met al die foodtrucks. Maar bon, als de zalen beter zijn en de affiche is dik in orde zak ik wel af naar Luik. Daar zullen ze wel geen bollekes hebben maar misschien wel een Luikse wafel. Voelt gewoon erg onwennig na zoveel jaren Antwerpen.

Luik is ook geen Antwerpen.
Beter dan Trix? Bedenkelijk.

Terug
Bovenaan