Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeer hyped, maar heb helaas mijn ticket moeten verkopenIedereen hyped voor morgen?![]()

En?Iedereen hyped voor morgen?![]()

die castle ratKEXP is on a roll tegenwoordig.
Zalig!@Kid_C beweert wel dat hij er was, maar ik heb hem er toch niet gezien zuh. Fake news!

En ik heb Jan meermaals gezien in het publiek maar hij was na de optredens steeds te snel weg.![]()
maar daarna brak de zon uit en zag ik metalheads spontaan wegduiken uit angst een kleurtje te vangen!

Tegen mij had je gezegd Syrisch. Wat is het nu?Het weer viel reuze mee, fris tijdens Ufomammut maar daarna brak de zon uit en zag ik metalheads spontaan wegduiken uit angst een kleurtje te vangen!
Ufomammut was goed maar werkte minder voor mij door het daglicht, kon er moeilijk ingeraken. Jammer dat ze Eve niet lieten losbarsten!
Gnod was zoals verwacht een bommetje, vier gitaristen leek overkill maar ze voegden elk iets toe aan de sound. Volgende keer wil ik ze met White Hills zien.
Earthless was van begin tot eind genieten. Ze blijven één van mijn favoriete livebands, altijd steengoed. Van mij mogen ze jaarlijks ergens in België optreden, ik heb zo'n shows nodig.
Blackwater Holylight vond ik minder door een vrij brak geluid, ik hoorde van @PBR Streetgang dat het naar het einde toe wel beter was maar ik was toen al vertrokken om Libanees te gaan eten.
Yob delivered on all fronts! Openen met Quantum Mystic... heerlijk. Riffs in overload en brutaal hard. Wat een band.
Lili Refrain was in het begin interessant maar vanaf ze begon drums te betrekken en er dikke lagen fuzz gitaar op smeet... Straf optreden.
In het kort: topdag, fans van zware gitaren hebben iets gemist!
En ik heb Jan meermaals gezien in het publiek maar hij was na de optredens steeds te snel weg.![]()
Het was in restaurant O'Syrie maar het was Libanese keuken (of gemixt met Syrisch). Dikke aanrader trouwens, gratis dessert gehad en heel lekker.Tegen mij had je gezegd Syrisch. Wat is het nu?
Bedankt voor de tip!Het was in restaurant O'Syrie maar het was Libanese keuken (of gemixt met Syrisch). Dikke aanrader trouwens, gratis dessert gehad en heel lekker.
Respect, ik ben nooit verder geraakt dan een gratis portie chips in Le CapitaineHet was in restaurant O'Syrie maar het was Libanese keuken (of gemixt met Syrisch). Dikke aanrader trouwens, gratis dessert gehad en heel lekker.
Doom (+ onderverdelingen) en Stoner zijn genres waar ik niet echt veel van ken, en af en toe hoor ik nummers/albums waar ik onmiddellijk verliefd op word, zoals de 4 hieronder.
Maar tegelijk kom ik ook geregeld nummers/albums tegen die me totaal niets zeggen, dus kom ik hier eens horen bij kenners
Algemeen ben ik fan van traag en zwaar, met een afwisseling tussen cleane vocals en grunts.
Dus, kunnen jullie me bands/albums aanraden op basis van deze albums:
- Paradise Lost - The Plague Within
Hier hou ik van omwille van de depri sfeer, mooie mix tussen cleane vocals en grunts. Ook de traagheid van vooral Beneath Broken Earth spreekt me enorm aan.
Van dezelfde band hou ik ook van het nummer "Faith Divides Us, Death Unites Us". Hun album "Icon" werd me al eens aangeraden, maar daar ben ik iets minder fan van de vocals, het voelt ook minder "zwaar" aan. Maar sowieso ga ik hun discografie verder ontdekken.
- Swallow The Sun - Moonflowers
Onlangs ontdekt en dit album staat op repeat de recente weken. Hier ook van van de mix tussen cleane vocals en grunten. Ook de vrouwelijke vocals ertussen vind ik super.
Ook "Cathedral Walls" vind ik een topnummer, maar de rest van hun albums moeten nog wat aan mij groeien.
- Electric Wizard - Dopethrone
Moeilijk te omschrijven wat ik hieraan zo goed vind. Sowieso de traagheid en zwaarte.
Als ik Funeralopolis opzet gaat het volume automatisch x10. Die opbouw in het begin is Episch.
- Sleep - Dopesmoker
Hetzelfde als Electric Wizard eigenlijk
Meesterwerkjes!Ik zou Satan Worship Doom (Bongripper) en Eve (Ufomammut) er ook nog wel bij zetten.