Het grote stoner & doomtopic

Nog zo'n fris, zomers plaatje: drone-folkmetal zijproject van de frontman van Lankum op über hipsterlabel AD93
Die deed het voorprogramma van GYBE in Trix, ik vond dat niet zo goed, eigenlijk…

it's release friday my dudes

Monolord album vond ik niet super, al eindigen ze daar wel met het beste nummer op het album.

All Them Witches keek ik al heel lang naar uit, ik was niet teleurgesteld. Wat jammer dat ik ze op Werchter ga missen…

Van Elder wist ik niet dat ze aan een nieuwe plaat bezig waren, maar voor mij klonk dit erg goed. Hun zang is wat hit or miss voor mij, maar gelukkig viel het hier reuze mee. Hopelijk snel een zaalshow want ze zijn heerlijk live.

Doom (+ onderverdelingen) en Stoner zijn genres waar ik niet echt veel van ken, en af en toe hoor ik nummers/albums waar ik onmiddellijk verliefd op word, zoals de 4 hieronder.
Maar tegelijk kom ik ook geregeld nummers/albums tegen die me totaal niets zeggen, dus kom ik hier eens horen bij kenners
;)

Algemeen ben ik fan van traag en zwaar, met een afwisseling tussen cleane vocals en grunts.

Dus, kunnen jullie me bands/albums aanraden op basis van deze albums:

...

Ik ben zelf minder thuis in cleane vocals, maar op basis van Paradise Lost en Swallow the Sun :clap:, zou ik deze eens aanraden:

Terug
Bovenaan