Het grote stoner & doomtopic

Meh, uit principe geen fan van alternatieve soundtracks voor non-stille films.
Daarbij, ik ben niet de grootste Amernra liefhebber, maar zelfs een die hard fan zal wellicht moeten toegeven dat ze een poor substitute zijn voor J.S. Bach.

Ik hoop dat de shows nog doorgaan sinds de nieuwe maatregelen. Hangman's Chair in den Botanique! Die nieuwe plaat klinkt alvast veelbelovend!

Ben wel benieuwd naar de Chelsea-Converge plaat, heb die destijds live mogen aanschouwen op Roadburn. Is me toen toch wel bijgebleven, de vraag is hoe goed het van live naar studio vertaalt.

Aha, gij loopt hier nog rond. Vergeet niet dat het volgende week uw toer is voor het album van de week!
Aha, juist, ik dacht al dat het nu zo ongeveer was! Ben er dik zes maanden later nog altijd niet uit welke plaat ik door de collectieve forummaag wil splitsen. Zwaar metaal, onbekende pareltjes van de wereldmuziek, iets van eigen bodem, blues rock, iets totaal anders... zoveel keuzes. :unsure:

Laatst bewerkt:
Aha, juist, ik dacht al dat het nu zo ongeveer was! Ben er dik zes maanden later nog altijd niet uit welke plaat ik door de collectieve forummaag wil splitsen. Zwaar metaal, onbekende pareltjes van de wereldmuziek, iets van eigen bodem, blues rock... zoveel keuzes. :unsure:
Voor zover ik weet is er nog geen stoner & doom in AOTW, dus als dat een tip mag zijn.

(Als ik nog een kans zou krijgen, ik had het wel geweten!)

Aha, juist, ik dacht al dat het nu zo ongeveer was! Ben er dik zes maanden later nog altijd niet uit welke plaat ik door de collectieve forummaag wil splitsen. Zwaar metaal, onbekende pareltjes van de wereldmuziek, iets van eigen bodem, blues rock, iets totaal anders... zoveel keuzes. :unsure:
plz geen wereldmuziek :unsure:

Terug
Bovenaan