Het hart-onder-de-riemdraadje

Mulan

Well-known member
Ergens iets gelezen waardoor je een bepaalde persoon eens extra een knuffel zou willen geven zonder dat het verloren gaat in een thread die ergens anders over gaat?

Dan kan dit hier!

@Tonerider
Al enkele nachten slecht/nauwelijks geslapen, veel gedroomd,... Hopelijk ben je er snel terug van af! 🫂

Ergens iets gelezen waardoor je een bepaalde persoon eens extra een knuffel zou willen geven zonder dat het verloren gaat in een thread die ergens anders over gaat?

Dan kan dit hier!

@Tonerider
Al enkele nachten slecht/nauwelijks geslapen, veel gedroomd,... Hopelijk ben je er snel terug van af! 🫂
Bedankt. Nu zit ik hier wel met tranen in m'n ogen. Zo lief van je

De mamas en papas die het moeilijk hebben, met slechte slapers of eters of ziekenhuisbezoeken en de toekomstige mamas en papas die zenuwen hebben: niemand onder ons is geboren voor het ouderschap, het is voor ons allemaal een bruuske onderdompeling in een volkomen nieuwe wereld geweest (hoe goed we ook dachten voorbereid te zijn). De schok voor een baby om geboren te worden is net zo groot als de schok die baby plots thuis te hebben.
Weet van jezelf dat je je best doet, dat je met liefde bezig bent. Want soms zal je denken dat je faalt of dat er niet genoeg in je hart en reserve zit om goed bezig te zijn. We zijn er allemaal geweest. Je doet het goed. Je zal deze periode doorkomen. Hulp vragen is geen schande. Huilen of eens goed gaan tieren (in het tuinhuis) is normaal. This too shall pass.

Zonder hier een hele pro/contra polemiek te willen starten wens ik iedereen die zich al 2j braaf aan de regels houd en hier ook door afziet maar dat niet op straat staat te roepen een hart onder de riem te steken.
Je hebt u stukje om u medemens te beschermen meer dan naar behoren uitgevoerd en hierop mag je best trots zijn!

Het lijkt er nu toch stilaan op dat het einde van de hele situatie in zicht is en hopelijk kunnen we binnenkort weer naar hartenlust fysiek contact hebben met elkaar. Nog even volhouden, de zomer van de liefde komt in zicht aan de horizon :) .

Een welgemeende :hug: aan alle leden in het datingtopic!
Er zijn me er toch een paar waarvoor ik oprecht veel bewondering heb voor de manier waarop ze keer op keer blijven proberen ondanks alle shit dat zich deze dagen, maanden, jaren rondom ons afspeelt...
Sommige leden gaan daardoor aan zichzelf twijfelen wat in 95% van de gevallen onterecht is, denk ik dan.
Hoop dat er voor elk (al dan niet een Tupperware) potje een dekseltje rondloopt en dat het zonder al teveel geweld vroeg of laat weleens gaat passen.

Terug
Bovenaan