Het Hoge Noorden Seizoen 3

Voor de fans van Annemie kan ik overigens wel de Vrede op Aarde aflevering met haar aanraden. Op bepaald moment echt een vintage Annemie momentje waarbij ze verwoede pogingen doet om Xavier Taveirne te breken... :laugh:

De komkommer-aflevering vanavond bekeken. Prachtige televisie 😁

Ik was al vergeten hoe dat fragment begon met Kris die groentensap zit te maken, en dat Marijke dat uiteraard niet lustte :oi22:

En dat Kris zei dat de relatie nooit ontpopte, ergo ze hebben nooit de lakens gedeeld.
Gecombineerd met een overvolle tafel maar Marijke die per se een komkommer moest hebben, de zoektocht naar de kaasrasp en de permanent naar beneden gerichte mondhoeken van Marijke.

Nee, dit fragment terugzien was NOG beter dan ik het mij herinnerde :hakkuh:

In Nederland stoppen we met het maken van de Nederlandse versie.

Terecht, want voor een keer is de Vlaamse versie van dit format echt véél beter. Dat doorvragen van Annemie is heerlijk.

In Nederland stoppen we met het maken van de Nederlandse versie.
Maar seizoen 3 wordt nog uitgezonden in NL, dacht ik.

Terecht, want voor een keer is de Vlaamse versie van dit format echt véél beter. Dat doorvragen van Annemie is heerlijk.
Seizoen 4 zal waarschijnlijk ook het laatste zijn voor Annemie.
Geboren op 4/2/1961 mag/moet? zij rond 4/2/2027 op pensioen.

Ik kijk graag naar beiden. Ze vullen elkaar aan, vind ik.
Beiden zijn bvb in Spitsbergen geweest, maar er werden veel andere dingen van Spitsbergen getoond.

Ik was al vergeten hoe dat fragment begon met Kris die groentensap zit te maken, en dat Marijke dat uiteraard niet lustte :oi22:

En dat Kris zei dat de relatie nooit ontpopte, ergo ze hebben nooit de lakens gedeeld.
Gecombineerd met een overvolle tafel maar Marijke die per se een komkommer moest hebben, de zoektocht naar de kaasrasp en de permanent naar beneden gerichte mondhoeken van Marijke.

Nee, dit fragment terugzien was NOG beter dan ik het mij herinnerde :hakkuh:
Is dat dezelfde aflevering waar ze in die gierende sneeuwstorm met de alpaca's gaan wandelen? Dat was ook een ongelofelijk fragment. Feitelijk gescheiden, maar ze doen toch nog samen voort om iets van die alpacaboerderij te maken. Het is winter, min tien graden en toch gaan ze in een gierende sneeuwstorm met die beesten wandelen zodat ze toch een beetje beweging hebben. Ik zal nooit Kris zijn gezicht in dat fragment vergeten.

Deed qua triestesse denken aan de pensioensketch uit In De Gloria; Frank Focketyn die een ambtenaar speelt die op pensioen gaat, maar niemand, echt niemand komt op zijn receptie in de kelder van de verwarmingsinstallatie af. Legendarisch. :lol:

Misschien dat de kracht, behalve Annemie, ook was dat de Vlaamse karakters voor een keer een stuk uitgesprokener waren dan de Hollandse karakters.
Meestal is het precies andersom en zijn de Hollanders compleet over de top. Wat geniale tv oplevert natuurlijk.

Terug
Bovenaan