Het ingediende bericht is te lang om verwerkt te worden. Gelieve het in te korten.

Zie titel. Ik krijg dit bericht voortdurend als ik een verkoopstopic wil maken. Mijn bericht is nochtans niet belachelijk lang. Waar ligt de limiet?

Het maximaal aantal tekens is 30000 (bbcode incl), kan je hem es opsplitsen in een nieuwe thread en een reply? Ben wel es benieuwd naar je "niet belachelijk veel".

@mega_stihl, zit je niet in "Algemene informatie/specificaties" te typen ipv het bericht zelf?

Want daar ligt de limiet voor aantal tekens lager dacht ik.

Het maximaal aantal tekens is 30000 (bbcode incl), kan je hem es opsplitsen in een nieuwe thread en een reply? Ben wel es benieuwd naar je "niet belachelijk veel".
heb alles gewist en ben opnieuw begonnen met als enig verschil dat ik minder enters tussen mijn foto's en teksten heb gelaten en nu plots werkt het wel. Voor de rest is mijn post identiek.

Niet belachelijk veel: https://www.beyondgaming.be/threads/oude-gpus-22-lcd-schermen-2ms-750w-psu.35527/

Lijkt me niet surrealistisch

@mega_stihl, zit je niet in "Algemene informatie/specificaties" te typen ipv het bericht zelf?

Want daar ligt de limiet voor aantal tekens lager dacht ik.
neen, weldegelijk in het software/hardware gedeelte :)

neen, weldegelijk in het software/hardware gedeelte :)
Ik bedoelde dit veldje:
1000028135.jpg

Terug
Bovenaan