Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede zaak.Elke minuut dat Putin spreekt zakt de Roebel meer en meer.
Friendly Reminder: die hebben kernwapens en niet weinig. Liever dat dat land stabiel blijft.Goede zaak.
Van mijn part zakt Ruslands economie tot Haïtiaanse toestanden. Ze zijn nu al een economische dwerg gelet op hun bevolkingsaantal.
Dat is iets dat ik ook al regelmatig gedacht heb de afgelopen dagen, gewoon het idee van ”Mannekes, kunnen we eens even 5 minuten geen misserie hebben?”.Bon... gas maal hoeveel nu? Echt net die corona shit achter ons gelaten en nu dit weer....
We hebben zo nog wereldleiders gekend maar daar gebeurt/de het rambling wel meestal spontaan.Het bizarre is... Dit leek op de ramblings van een zieke man, die aan het ijlen is... en dit was volgens meerdere bronnen wel degelijk een op voorhand opgenomen speech.
Wat de laatste maand gebeurt, plant Putin volgens mij al 30+ jaar, sinds de val van het ijzeren gordijn.Het bizarre is... Dit leek op de ramblings van een zieke man, die aan het ijlen is... en dit was volgens meerdere bronnen wel degelijk een op voorhand opgenomen speech.
Tja, wat moet het antwoord van NATO dan zijn? Wij kunnen comfortabel vanuit onze zetel de situatie volgen maar een gewapende respons van NATO heeft voor de mensen in Oekraïne wel drastische gevolgen.Benieuwd wat Nato gaat beslissen buiten sancties zoals geen Belgische peren meer te sturen?
Muilperen zie ik Nato alvast niet uitdelen.
Eigenlijk Krimcrisis all over again: EU afgezanten zoals Verhofstadt stonden op het Maidanplein te verkondigen dat ze Ukraine gingen steunen en dat Rusland sancties kon verwachten. En kijk wat nonkel Vladimir deed.... . Dit voelt aan als Krimcrisis x10 en lijkt alsof Nato in een kramp schiet in plaats van uit z'n sloffen.
"Pas op hé.....niet doen.....sancties....foei....".
Hopelijk blijft het een ver van ons bed show (maar eigenlijk toch dichtbij), maar dit is na de start van de lockdown in 2022 bij mij ook weer een gevoel van "Wat??? Waar zijn we nu in verzeild geraakt? Kan toch niet?"
Bon... gas maal hoeveel nu? Echt net die corona shit achter ons gelaten en nu dit weer....
Dat is iets dat ik ook al regelmatig gedacht heb de afgelopen dagen, gewoon het idee van ”Mannekes, kunnen we eens even 5 minuten geen misserie hebben?”.