Het verzuchting en beklag topic.

Die ontblote lichaamsdelen zijn soms fraai om te zien, soms dan weer niet. Vaak zie je dan zeventigers in verregaande ontklede staat op hun elektrische fiets.

Ongeveer 20% van mensen in België met tats staan er mee. Bij de dames de 'dunne lijn' en de schreeuwerige volledige sleeve bij de mannen zijn de permanente opgestoken middenvinger geworden. Halve trouwboek heeft er twee maar ik moet er niet veel van hebben.

Andrew Huberman heeft daar een goeie quote over: kom ik in een omgeving waar men geen behoefte heeft aan tatoeages dan draag ik een hemd met lange mouwen.

Die ontblote lichaamsdelen zijn soms fraai om te zien, soms dan weer niet. Vaak zie je dan zeventigers in verregaande ontklede staat op hun elektrische fiets.
Ik had eerst gelezen "Vaak zie je dan zeventigers in verregaande staat van ontbinding" :support:

Met die hitte amper kunnen eten deze middag. Nu als avondeten een steak van 300 gram met een bord vol frieten.

Lang geleden dat ik nog zo dampig ben geweest.

Tweede keer deze maand dat ik wakker word met een ferm katergevoel na een avondje weg. Nochtans weinig alcohol gedronken. Waarschijnlijk te weinig vocht binnen. Oud worden zeker?

Gouden tip, voor ge gaat slapen half literke aquarius binnenkappen.

Ge gaat pak minder last hebben.

Toch geen goe idee voor homeworking vandaag zo blijkt, 32 graden hier binnen en mijn ballen plakken vast aan mijne fucking bureaustoel

Doe dan op zijn minst een onderbroek aan he, vetzak! :tongue:

Hier binnen momenteel 25 graden & climbing. Best aangenaam - alleen wat weinig zuurstof, maar ja, als ge het raam open doet is het alsof ge de oven open doet.

Nog een verzuchting: warm weer dat op de darmen slaat met als gevolg meermaals per dag de pot moeten gaan vullen met spetterpoep. :angry: :angry: :angry:

Hele dag thuiswerken in airco, 22-23°, zalig.

Kom ik buiten om naar m'n afspraak in het ziekenhuis te vertrekken. Miljaar zeg, die hitte viel zwaar op mij.
In de auto met 4 ruiten open, maar de binne waaiende wind was gvd ook verschroeiend heet.

Ik ga blij zijn als ik straks terug thuis in m'n koele bureau/living kan gaan zitten.

Kan er iemand de verwarming buiten afzetten aub...
Komt door al die airco's die de warmte naar buiten steken, waardoor het daar weer warmer wordt, waardoor de airco meer moet werken en meer warmte naar buiten steekt, waardoor het daar weer warmer wordt, ...

Vandaag met de motor naar het werk: ik dacht, kga langs de autosnelweg, dan doe ik enkel mijn sunvisor van mijn helm neer en dan heb ik wat wind in mijn helm. En met de doorwaaijas gaat dat ideaal zijn. Twas precies of ze met een haardroger tegen 120km/h in mijn gezicht en elk doorwaai holleke van mijn jas aan het blazen waren. :p Klep van de helm was rap volledig dicht.

Hele dag thuiswerken in airco, 22-23°, zalig.

Kom ik buiten om naar m'n afspraak in het ziekenhuis te vertrekken. Miljaar zeg, die hitte viel zwaar op mij.
In de auto met 4 ruiten open, maar de binne waaiende wind was gvd ook verschroeiend heet.

Ik ga blij zijn als ik straks terug thuis in m'n koele bureau/living kan gaan zitten.
Hier werk ik in een laboratorium. Met dit weer goed gekoeld want moet zo een constant mogelijk temperatuur zijn. En dan zoals je zegt bij het buitenkomen om 5u: mep van die warmte in uw gezicht.

Komt door al die airco's die de warmte naar buiten steken, waardoor het daar weer warmer wordt, waardoor de airco meer moet werken en meer warmte naar buiten steekt, waardoor het daar weer warmer wordt, ...
Dus maar 1 oplossing: zelf airco gebruiken :unsure:

Ja ik ben wakker op dit uur omdat het te warm is om deftig te slapen :( Seffens nieuwe poging om wat te slapen.

Knuffelen en buffelen zit er ook nie in momenteel, moet zowat de eerste keer zijn dat ik me zo ver mogelijk verwijder van ne mokke door die smerige hitte

Terug
Bovenaan