Tattoo's kunnen echt wel mooi zijn, met het roken ga ik akkoord. Roken is een grote afknapper.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had altijd de indruk dat er in Vlaanderen net nog veel mensen zonder tattoeages rondlopen, als je dat vergelijk met pakweg Spanje of (Noord-)Duitsland.
Ik had eerst gelezen "Vaak zie je dan zeventigers in verregaande staat van ontbinding"Die ontblote lichaamsdelen zijn soms fraai om te zien, soms dan weer niet. Vaak zie je dan zeventigers in verregaande ontklede staat op hun elektrische fiets.

Tweede keer deze maand dat ik wakker word met een ferm katergevoel na een avondje weg. Nochtans weinig alcohol gedronken. Waarschijnlijk te weinig vocht binnen. Oud worden zeker?
Tot hiertoe nog geen zeventigers met necrose zien fietsen.Ik had eerst gelezen "Vaak zie je dan zeventigers in verregaande staat van ontbinding"![]()
Toch geen goe idee voor homeworking vandaag zo blijkt, 32 graden hier binnen en mijn ballen plakken vast aan mijne fucking bureaustoel

Mobiele airco en 26,5 graden binnen.Toch geen goe idee voor homeworking vandaag zo blijkt, 32 graden hier binnen en mijn ballen plakken vast aan mijne fucking bureaustoel
Komt door al die airco's die de warmte naar buiten steken, waardoor het daar weer warmer wordt, waardoor de airco meer moet werken en meer warmte naar buiten steekt, waardoor het daar weer warmer wordt, ...Kan er iemand de verwarming buiten afzetten aub...
Klep van de helm was rap volledig dicht.Hier werk ik in een laboratorium. Met dit weer goed gekoeld want moet zo een constant mogelijk temperatuur zijn. En dan zoals je zegt bij het buitenkomen om 5u: mep van die warmte in uw gezicht.Hele dag thuiswerken in airco, 22-23°, zalig.
Kom ik buiten om naar m'n afspraak in het ziekenhuis te vertrekken. Miljaar zeg, die hitte viel zwaar op mij.
In de auto met 4 ruiten open, maar de binne waaiende wind was gvd ook verschroeiend heet.
Ik ga blij zijn als ik straks terug thuis in m'n koele bureau/living kan gaan zitten.
Dus maar 1 oplossing: zelf airco gebruikenKomt door al die airco's die de warmte naar buiten steken, waardoor het daar weer warmer wordt, waardoor de airco meer moet werken en meer warmte naar buiten steekt, waardoor het daar weer warmer wordt, ...

Seffens nieuwe poging om wat te slapen.