Het verzuchting en beklag topic.

Goh, ik merk dat bij ieder formeel feestje - genre doopsel, communie, 1jarig feestje, housewarming- ik gigantisch achterloop tov leeftijdsgenoten.
Ik heb geen kinderen. Ik heb pas op mijn 39ste een woonst gekocht. En mijn bankrekening is in verhouding tot de rijke BG'er 'leeg'.

Maar oprecht? Ik ben best trots op mijzelf voor alles wat ik verwezenlijkt heb. Laat anderen maar lachen achter uwe rug als ze dat leuk vinden. Trek het u niet aan. Het is uw leven. Ik doe zelf ook niet mee met de ratrace. Leef en laat leven want we hebben er maar ééntje.

Facebook staat nu vol met berichten van mensen die ik totaal niet ken. Nu gaat het vooral om mensen die de proclamatie van hun kind wereldkundig maken. Dat je berichten "publiek" kan zetten is niet nieuw, maar waarom komen die in godsnaam in mijn overzicht terecht? En dan ook nog een vrouwelijke boomer die laat weten dat haar hondje is overleden, met honderden reacties tot gevolg.

Facebook staat nu vol met berichten van mensen die ik totaal niet ken. Nu gaat het vooral om mensen die de proclamatie van hun kind wereldkundig maken. Dat je berichten "publiek" kan zetten is niet nieuw, maar waarom komen die in godsnaam in mijn overzicht terecht? En dan ook nog een vrouwelijke boomer die laat weten dat haar hondje is overleden, met honderden reacties tot gevolg.
klopt en op de web versie op desktop, zie ik nu zelfs rechts mensen in mijn chat kolom, die ik helemaal niet ken !!

Ja, dat valt me ook al een tijd op. Ik denk dat men hoopt om wat meer "engagement" te krijgen. Al denk ik ook dat die deels zo laag is bij een segment van de bevolking omdat er niets interessant meer te zien is.

Huwelijk Jeff Bezos en Laurèn Sanchez in Venetië. Iemand was al die beroemdheden aan het filmen die van de boot stapten. Leo! Kim! Usher! Oprah! Sommige van die beroemdheden hebben iets bereikt. Maar de Kardashians. Ik snap het niet dat die zo "wauw" zijn. Waarom kijken mensen daar naar? Ik heb daar eens een aflevering van gezien maar dat is één en al neurotisch geneuzel met die onnozele geaffecteerde stemmen.

Ik moet bij dat laatste denken aan dit filmpje:

Huwelijk Jeff Bezos en Laurèn Sanchez in Venetië. Iemand was al die beroemdheden aan het filmen die van de boot stapten. Leo! Kim! Usher! Oprah! Sommige van die beroemdheden hebben iets bereikt. Maar de Kardashians. Ik snap het niet dat die zo "wauw" zijn. Waarom kijken mensen daar naar? Ik heb daar eens een aflevering van gezien maar dat is één en al neurotisch geneuzel met die onnozele geaffecteerde stemmen.

Ja, goeie vraag. Ik snap het ´opkijken´ naar beroemdheden ook totaal niet. De enige mensen naar wie ik eventueel opkijk zijn mensen in mijn eigen omgeving.

Net zoals hypes, zoals die Chinese knuffel, mij ook volledig ontgaan. Ik probeer me vaak in anderen hun perspectief te verplaatsen en ben daar (denk ik) best goed in. Maar in dat oppervlak lukt het mij niet.

Ik heb die verafgoding van sterren ook nooit gesnapt, en helemaal niet van personen zoals de Kardashians. Een grote fan zijn van iemands werk dat snap ik, maar dat ge daardoor ook bijv. wilt weten wat ze als ontbijt eten en met wie, dat begrijp ik niet. Als die beroemdheden dan ook nog eens enkel beroemd zijn vanwege hun rijkdom en het showen van hun oppervlakkigheid ben ik helemaal het spoor bijster. Das wel spijtig dat het zo moeilijk is om eens in iemand anders gedachtengang te kruipen. Ik zou de wereld ook wel eens door anderen hun ogen willen zien.

...
Maar oprecht? Ik ben best trots op mijzelf voor alles wat ik verwezenlijkt heb. Laat anderen maar lachen achter uwe rug als ze dat leuk vinden. Trek het u niet aan. Het is uw leven. Ik doe zelf ook niet mee met de ratrace. Leef en laat leven want we hebben er maar ééntje.

Dat is nog maar sinds een week of 2 denk ik?

Ik dacht dat het lag aan het feit dat ik wifi van het vakantiepark zat/zit, maar blijkbaar dus niet

En why the hell nodigt Bezos al die figuren uit? Kent Bezos al die beroemdheden persoonlijk of heeft hij gewoon een lijstje '500 bekendste personen' genomen en die allemaal een uitnodiging gestuurd ofzo? Hoe zielig is dat niet dan. Hoe oppervlakkig kan je zijn. Alleja, de kardashians passen er dan tenminste goed bij.

En de kardashians tegelijk met een Oprah Winfrey? Dat zijn toch serieus tegengestelde profielen. Buiten dat beiden beroemd zijn kan je toch niet verder van elkaar zitten qua karakter / inhoud. Stel u voor dat die naast elkaar gezet worden aan tafel, moeten rare gesprekken zijn die gevoerd worden.

En why the hell nodigt Bezos al die figuren uit? Kent Bezos al die beroemdheden persoonlijk of heeft hij gewoon een lijstje '500 bekendste personen' genomen en die allemaal een uitnodiging gestuurd ofzo? Hoe zielig is dat niet dan. Hoe oppervlakkig kan je zijn. Alleja, de kardashians passen er dan tenminste goed bij.

En de kardashians tegelijk met een Oprah Winfrey? Dat zijn toch serieus tegengestelde profielen. Buiten dat beiden beroemd zijn kan je toch niet verder van elkaar zitten qua karakter / inhoud. Stel u voor dat die naast elkaar gezet worden aan tafel, moeten rare gesprekken zijn die gevoerd worden.

Waarom zijn Oprah en Kardashians zo tegenovergesteld?
In se zijn dat alletwee influencers. De één via een talkshow, de ander via boekjes/sociale netwerken/ realityshows

Beiden hebben verzekers al serieus wat marchandise via Amazon helpen verkopen :p.

Maar toch, sinds kort terug het gevoel dat mij overvalt van “is dit het? Voor de rest van mijn leven “.
Ik fantaseer terug hoe mijn leven er zou uitzien zonder ongeluk en weegt op mijn gemoed.
Het leven is niets. 2 keer niets zelfs. Niet teveel van verwachten.

Je mag niet terugkijken met ‘wat als’, spijt mag je nooit hebben, nooit in het verleden kijken maar ook niet in de toekomst.

Als het een troost mag wezen, iedereen heeft wel iets. Maar dat is het waarschijnlijk niet, dat snap ik. Dat je nog werkt vind ik persoonlijk ongelooflijk knap.

Ik ken iemand die een succesvolle webshop runt vanuit een rolstoel. Misschien kan dat iets voor jou zijn. Bestaat er een community van mensen in een rolstoel? Indien niet; zou dat moeten bestaan.

Tweede keer deze maand dat ik wakker word met een ferm katergevoel na een avondje weg. Nochtans weinig alcohol gedronken. Waarschijnlijk te weinig vocht binnen. Oud worden zeker?

Tweede keer deze maand dat ik wakker word met een ferm katergevoel na een avondje weg. Nochtans weinig alcohol gedronken. Waarschijnlijk te weinig vocht binnen. Oud worden zeker?
Het is ook redelijk warm waardoor je sneller vocht verliest, dat zal er ook wel wat aan doen.

Ik ken iemand die een succesvolle webshop runt vanuit een rolstoel. Misschien kan dat iets voor jou zijn. Bestaat er een community van mensen in een rolstoel? Indien niet; zou dat moeten bestaan.
Ja bestaat hoor, ik vind persoonlijk wel dat ik goed begeleid ben geweest in het revalidatiecentrum.

Het mooie weer is er en daar zijn de blote lichaamsdelen weer.

Zijn er effectief nog mensen zonder tattoo's? Ik voel me redelijk uniek, zo inktloos. :lol:

Zijn er effectief nog mensen zonder tattoo's? Ik voel me redelijk uniek, zo inktloos. :laugh:
Ik had altijd de indruk dat er in Vlaanderen net nog veel mensen zonder tattoeages rondlopen, als je dat vergelijk met pakweg Spanje of (Noord-)Duitsland.

Zijn er effectief nog mensen zonder tattoo's? Ik voel me redelijk uniek, zo inktloos. :laugh:
Knappe vrouwen met tattoo's... :( Da's een beetje zoals een knappe vrouw die een sigaret opsteekt. Voor mij daalt de aantrekkelijkheid dan meteen enorm.

Terug
Bovenaan