De norm is het meest voorkomende. 95% van de bevolking is hetero. De norm dus ...
Als gij insinueerd da alles wa ni de norm is weg moet, da is uw interpretatie en heb ik niks mee te maken.
Ik en ik denk wel de meeste andere mensen zijn tolerant.
Heb je eigenlijk gelezen wat ik geschreven heb ?
Ik ga het niet opnieuw schrijven voor u hoor
Als er onmiddellijk na deze nieuwe trend, gevallen zijn van opportunistesche pedo's , zijn we ni goe bezig toch?
Tjiftjaf stuurd ook duidelijk aan op wat wat ik zei over die specifieke pedo's die drag queen story misbruiken om iets sexueel te doen met kinderen dat toegelaten is. Waarvan bewijzen uit zijn bericht adhv de link.