Hey Telecom

Maar wel terug normaal kunnen bellen nu, plus die 80gig moet ik al serieus moeite voor doen denk ik. Wel maar 20 gig voorzien in EU zone...

Ik gebruik ondanks 300Gb per maand niet eens 10Gb. 20gb mobiel is wel wat of je moet volop beginnen steamen mss.
Fixed halen we elke maand wel ruim de Terrabyte (1,2-1,5 gemiddeld), dat is voornamelijk streaming door gebrek aan een TV abbonement.

Onlangs van Orange naar Hey verhuisd. Zelfde provider. Maar toch duidelijk minder snel en meer hiccups.

Nuja, voor de prijs, nog steeds demoeite. Maar het valt toch op.

Onlangs van Orange naar Hey verhuisd. Zelfde provider. Maar toch duidelijk minder snel en meer hiccups.

Nuja, voor de prijs, nog steeds demoeite. Maar het valt toch op.
Ik heb sinds ik terug kan bellen nekeer gebeld voor een goei 50 minuten, waarbij er telkens na 25 minuten geen signaal was voor diegene naarwie ik aan het bellen was, ik hoorde wel wat er werd gezegd, maar de tegenpartij dus niet meer aan mij. Dus voor die 50 minuten waren het 3 telefoontjes...

Ik hoop dat dit geen schering en inslag wordt, er zijn nog providers die veel GB aanbieden, als het mij begint tegen te steken kan ik nog altijd switchen, nu ik toch mijne prepaid heb opgezegd

Ik kan al even niet meer in mijn hey telecom app, wachtwoord vergeten, aangezien ik zoveel varianten heb van wachtwoorden vergeet ik vaak mijn ww, maar dus ww herstel is niet mogelijk, Wtf

Er staat, deze dienst is niet beschikbaar. Best wel vervelend zo, lukt op andere diensten altijd foutloos...

Ik kan al even niet meer in mijn hey telecom app, wachtwoord vergeten, aangezien ik zoveel varianten heb van wachtwoorden vergeet ik vaak mijn ww, maar dus ww herstel is niet mogelijk, Wtf

Er staat, deze dienst is niet beschikbaar. Best wel vervelend zo, lukt op andere diensten altijd foutloos...
Laat het een goede reden zijn om werk te maken van een password manager!
Ik zou denken dat de gemiddelde BG'er ondertussen wel voorbij het punt is van wachtwoorden recycleren.

Momenteel vast internet aan 29 euro per maand ('levenslang') ipv 39 euro. Toch eens een nieuwe aanvraag ingediend want niets op de pagina die vermeld dat je als huidige klant geen recht hebt om hierop over te stappen. De klantendienst via chat is wel wat stilletjes. 😅 :ROFLMAO:

Ik geraak ni meer op de app, ik kan zelf 'nergens een ww ingeven... Ik zet mij op 5g of op Wi-Fi, lukt gewoon niet...

Je verbinding is niet privé​

Aanvallers proberen misschien je gegevens van partners-enrichment.heytelecom.be te stelen (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcardgegevens). Meer informatie over deze waarschuwing

net::ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID

Dan toch te zien met de orange hack?

Momenteel vast internet aan 29 euro per maand ('levenslang') ipv 39 euro. Toch eens een nieuwe aanvraag ingediend want niets op de pagina die vermeld dat je als huidige klant geen recht hebt om hierop over te stappen. De klantendienst via chat is wel wat stilletjes. 😅 :ROFLMAO:
Bij de voorwaarden staat vermeld dat het enkel voor nieuwe klanten is.

Zijn hier mensen die problemen hadden met de Hey Telecom website? Ik ben al voor de 4e keer aan het proberen om gewoon een pack samen te stellen. De eerste 3 keer kon ik geen SIM en vast internet combineren omdat de winkelwagen niet deftig laadde of omdat ik mijn adres niet kon laten controleren, de 4e keer nu is het gelukt maar wil stap 4 of whatever niet laden. WTF gewoon. Klotewebsite zeg. Ik klik op 'volgende' en dat blijft maar laden en laden..

Mijn vrouw zat een hele tijd bij Hey telecom. Echt een goede prijs. Ik betaalde manueel de factuur maar was dit 1 keer vergeten. 20 dagen later kreeg ik een mail met als titel 2e herinnering. Op je volgende factuur wordt 10 euro herinneringskosten aangerekend. Nooit een eerste herinnering gehad. Proberen de klantendienst te bereiken (gaat alleen via chat). Geen antwoord na dagen. Het boeltje opgezegd. Ook naar mobile vikings. Misschien iets duurder, maar die hebben tenminste een deftige klantenservice. Echt triestig bij Hey telecom.

Terug
Bovenaan