Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I see what you did there.Sex is fun, maar toegegeven, soms wil je er een spellement inbrengen. Welk is je favoriet?
Momenteel kan je nog kaarten op een terras, maar het ziet er naar uit dat de NVA dat tegen komende zomer ons ook gaat afnemen, dus mss best nog even van profiteren. Anders moet je op een meter van het terras gaan kaarten, ik zie de straat al vol liggen met gespeelde kaarten, want de doos om de gespeelde kaarten in te doen staat dan plots wel heel erg ver.Mijn vrouw wil nooit meer kaarten. Ze ontzegt mij gewoon het genot van kaarten, gewoon om mij mentaal te breken. Ik heb heimwee naar de tijd dat ge nog overal kon kaarten, het was de facto een basisrecht.
Nochtans zijn mensen die kaarten veel toffer dan diegene die niet kaarten.Momenteel kan je nog kaarten op een terras, maar het ziet er naar uit dat de NVA dat tegen komende zomer ons ook gaat afnemen, dus mss best nog even van profiteren.
Dat die geitenmelkendrinkende niet-kaarters maar gewoon binnen gaan zitten, waar ze geen last hebben van wegwaaiende kaarten. Ik denk dat we als kaarters al genoeg gediscrimineerd worden.Nochtans zijn mensen die kaarten veel toffer dan diegene die niet kaarten.
Een condoom schijnt nochtans veiliger te zijn.Ik zet altijd een joker muts op.
Als ik dreig te verliezen, dan speel ik gewoon vals, geen nood aan voorbehoedsmiddelen tijdens het kaarten.Het topic over voorbehoedsmiddelen is nog steeds beschikbaar trouwens, voor de enkeling die zich geroepen voelt.
Wij nodigen meestal drie van mijn maten uit, we blinddoeken haar en we spelen “whist”
Is dat niet heel erg jong?'t Is gelijk blackjack hierboven: vanaf 16 zou ik passen