Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben metalhead in hart en nieren. Mijn favoriete groep is ook de eerste metalgroep die ik ooit gehoord heb: Iron Maiden.
Dat kwam via Carmageddon 2. Ik stak die CD-ROM eens in mijn CD speler om te zien wat er zou gebeuren. Daar stonden eerst een paar vergeetbare generieke techo-tracks op. Daarna plots uit het niets 4 Iron Maiden nummers.
* Man On The Edge
* Be Quick Or Be Dead
* Aces High
* The Trooper
Ik wist niet wat mij overkwam. Zoiets had ik nog nooit gehoord. Dat was echt zo'n koptelefoonmoment waar de wereld verdwijnt en ge u gewoon helemaal verliest in de muziek.
Het raarste van al was nog dat die muziek nergens afspeelde tijdens gameplay ook al had ik die CD in de drive zitten. Het duurde in ieder geval niet lang voor ik die 4 tracks via andere manieren altijd draaide terwijl ik Carmageddon 2 speelde.
Bijgevolg ben ik in tegenstelling tot de meeste Maiden-fans ook gewoon heel positief over de albums met zanger Blaze Bayley. De allereerste metaltrack die ik ooit gehoord heb was namelijk eentje van hem.