Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als dat enkel een betaalbare hypotheek is, heb ik daar weinig last van eigenlijk.Geen cent schulden , is voor mij een grote rijkdom .
Je kunt ook gewoon binnen belgie vergelijken natuurlijk of een land kiezen waar je de kost zo wat van kentWoohoow, eindelijk een 10%-er geworden!
(Wel redelijk nietszeggend als er nergens rekening wordt gehouden met de kost van het leven natuurlijk.)
Of anders gezegd, de echt rijken hebben kapitaal en niet altijd een hoog inkomen ( vaak ook wel natuurlijk)Amper 2.7% is rijker dan mij, en toch moet ik nog elke ochtend opstaan om te gaan loonslaven...
Is dat dan enkel de rijkste 1% dat een jacht heeft en mag uitslapen![]()
1% hierzo.. heb ook geen jacht en moet ook blijven werkenAmper 2.7% is rijker dan mij, en toch moet ik nog elke ochtend opstaan om te gaan loonslaven...
.‘Idd had tussen haakjes‘’niet meer “” moeten zetten , denk da velen de komende maanden (jaren ) zwarte sneeuw gaan zien.Als dat enkel een betaalbare hypotheek is, heb ik daar weinig last van eigenlijk.
Lap nu zit ik op BG nog bij de armen ook, Straks carapils kopen ipv rode wijn1% hierzo.. heb ook geen jacht en moet ook blijven werken.
Denk dat 70% van BG in de 1% gaat zitten.
NeeAmper 2.7% is rijker dan mij, en toch moet ik nog elke ochtend opstaan om te gaan loonslaven...

Niet op die link toch?Je kunt ook gewoon binnen belgie vergelijken natuurlijk of een land kiezen waar je de kost zo wat van kent
)Klopt niet, ik zit op 9.7%.Een Belg met het minimumloon zit trouwens in de top 6%...

Maar jij hebt een kindKlopt niet, ik zit op 9.7%.![]()
maar uw voorbeeld maakt het echter nog duidelijker dat die website niet veel nuttige info geeft...Mss begrijp ik het verkeerd maar op de link hier, je kiest uw land, vult uw inkomen na belastingen in en dan zegt het waar het uw plaatst in de wereld. Het feit dat je uw land met selecteren wil dan toch zeggen dat het rekening houdt met de levenskost in dat land of anders dat het u plaatst in een ranking voor dat land.Niet op die link toch?
(En door een vorig topic weet ik dat ik tot de lage middenklasse behoor, maar dat wist ik al nog voor ik de cijfers zag die dat aantoonden.)
Deze vergelijker zegt enkel iets over inkomen.Amper 2.7% is rijker dan mij, en toch moet ik nog elke ochtend opstaan om te gaan loonslaven...
Mss begrijp ik het verkeerd maar op de link hier, je kiest uw land, vult uw inkomen na belastingen in en dan zegt het waar het uw plaatst in de wereld. Het feit dat je uw land met selecteren wil dan toch zeggen dat het rekening houdt met de levenskost in dat land of anders dat het u plaatst in een ranking voor dat land.
Want hetzelfde bedrag in de VS of uzbekistan geeft 18 keer de globale mediaan vs 144 keer de globale mediaan, maw de 140k USD in de VS is minder waard dan de 1530200005.45 UZS in uzbekistan. Dus dat moet de kost van leven in rekening brengen
en.m.wikipedia.org
Ik zou toch opteren om een hamer en beitel te gebruiken, dat werkt net iets makkelijker dan een kruiwagen.Toeme just genen one percenter. 1.3%
kga straks beton gaan uitbreken bij nen maat met de kruiwagen...![]()