Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gezwicht en gisteren bij Timepiece Bank opgehaald. Heel tevreden meeDeze al even op mijn radar en ook al gepast. Binnenkort zwicht ik. Enige nadeel vind ik, is het gebrek aan de datum.
![]()

Mooie aanwinstGezwicht en gisteren bij Timepiece Bank opgehaald. Heel tevreden mee![]()

Ik moet zeggen dat ik de buurt zelf enorm shady vindt. Achteraan het station, allemaal juwelierszaken die de look and feel uit Turkije hebben, gepaarde gaande met shady volk dat er ronddwaalt. Zijstraat in en dan appartementsgebouw (2e verdiep, met 2x een gang om door te moeten). Dan is het een corporate kantoor gewoon.Mooie aanwinst
Nog altijd zo een verstevigde burcht daar bij timepiece bank?
Mijn eerste Breitling kwam ook van hen.

Zo kwam het toch niet over alleszins, maar dat ze daar niks moeten uitsteken, kan ik wel inkomen.Al het volk dat er door die straat loopt heeft wss meer waarde bij dan 10 van je horloges.
Toen ik er was kwam er een jood binnen met een berg cash en diamanten, nadien wandelde die gewoon buiten richting station
Het is gelegen in het midden van de diamant wijk, dus de veiligste buurt van Antwerpen denk ik.
Een Tag Heuer is een typisch merk dat een afschrijfkanon is, ner zoals de andere typische merken zoals Longines, Oris,..Waar kan je een beetje betrouwbaar tweedehandse horloges kopen?
Ik vind deze bijvoorbeeld erg mooi https://www.tagheuer.com/gb/en/time...39-mm-calibre-5-automatic/WBN2112.FC6504.html .
En ik lees dat Tag Heuer wel snel zijn waarde verliest, dus vraag ik me af of ik die niet gewoon een pak goedkoper tweedehands ergens kan oppikken?
Ik ben (nog) helemaal niet thuis in de horlogewereld. Altijd wel al horloges gedragen, maar dat waren dan de goedkope die ik gewoon mooi vond en het laatste decennium was het dan vooral Apple Watches.
Maar nu wil ik wel eens iets met interessante techniek (nog nooit een automatische gehad) en een racing pedigree. En gezien ik het meeste heb met een Porsche, ben ik bij Tag Heuer terechtgekomen.
Maar 3000 pond is wel boven budget. Ik wil max 2k euro gaan en dat is dan bij voorkeur voor een model die amper waarde verliest. Bij waardeverlies wil ik het liever rond de 1000 euro houden.
en twijfel tussen een Seiko en Tissot voorlopig. Nu zie ik dat beide winkels in het outletcentrum (Roermond) liggen, is dat aan te raden en ga je daar dezelfde modellen vinden als bij de juwelier of gaat het niet de moeite zijn? Op dit moment zou het gaan tussen de Seiko SSK reeks en de Tissot Seastar 1000 (moest dat uitmaken)Ik ben pas nog in Roermond gaan kijken, er lagen wel wat ssk's, dus lijkt me altijd wel worth it om daar eens te gaan zien.Een vraagje aan de kenners. Ik ga nu eens echt een horloge kopenen twijfel tussen een Seiko en Tissot voorlopig. Nu zie ik dat beide winkels in het outletcentrum (Roermond) liggen, is dat aan te raden en ga je daar dezelfde modellen vinden als bij de juwelier of gaat het niet de moeite zijn? Op dit moment zou het gaan tussen de Seiko SSK reeks en de Tissot Seastar 1000 (moest dat uitmaken)
Het zou om deze gaan dan, maar wil natuurlijk eerst passen. In Maastricht zou hij ook wel op voldoende plekken te krijgen zijn (volgens sites), maar het ging me meer of voor dit model dan een koopje is te doen bij zo'n outlet. Welke heb jij?Ik heb de Tissot Seastar 1000 gekocht in Genk bij Vrancken, best content van de service van daar (en ligt niet superver van Roermond). Dat was op bestelling btw, je kan niet zeker weten of het model/uitvoering dat jij wilt kopen bij de juwelier in de winkel ligt.
Het zou dan gaan om de SSK035K1, SSK001K1 of SSK003K1. Eerst testen natuurlijk. Zouden ze die hebben en nog steeds de voorkeur voor deze boven de bovenstaande Tissot?Ik ben pas nog in Roermond gaan kijken, er lagen wel wat ssk's, dus lijkt me altijd wel worth it om daar eens te gaan zien.
Zelf eerder van fan van de prijs/kwaliteit van Seiko ipv Tissot.
Een seastar in de outlet vinden is echt hit or miss. In een normale Tissot boutique ga je die wel kunnen vinden.Het zou om deze gaan dan, maar wil natuurlijk eerst passen. In Maastricht zou hij ook wel op voldoende plekken te krijgen zijn (volgens sites), maar het ging me meer of voor dit model dan een koopje is te doen bij zo'n outlet. Welke heb jij?
Het zou dan gaan om de SSK035K1, SSK001K1 of SSK003K1. Eerst testen natuurlijk. Zouden ze die hebben en nog steeds de voorkeur voor deze boven de bovenstaande Tissot?
De doorslag gaat sowieso de mooiste zijn natuurlijk.