D
Deleted member 984
Guest
Niet iedereen is fysiek in staat om 4km te wandelen hé. Pas op wat ge zegt of ze smijten hier sebiet met jonagolds.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Geloof me vrij, in de Vlaamse Ardennen wandel je soms VEEL liever dan dat je moet fietsenAlles meer dan een kwartier stappen, noem ik fietsafstand. Daarom dat ik zei dat het relatief was ^^
Ik zou bv in de zomer geen uur naar huis stappen als ik iets meeheb uit den diepvries dat ook terug in den diepvries moet
Bij mij is de Colruyt op wandelafstand, vrij vertaald: als ik iets vergeten ben en het valt mee van drukte aan de kassa, ben ik op een kwartierke terug thuis![]()

Waar is hier?Hier is niks wandelafstand. Allez tis te zeggen, de afstand wel, maar die helling van 18% maakt het wat minder haalbaar om te voet naar de winkel te gaan
Voor uw tuin aan te leggen moogt ge toch al een rotoreg gaan huren bij bv. Boels. Want er gaan nog wel wat dikke stukken inzitten als uw grondwerker de tuin genivelleerd heeft. Reken al maar op 150€/dag + graszaad + een tuinwals.
Paar bigbags kiezel kost u ook wel wat
Afzonderlijk allemaal niet zo duur, ga je het optellen kom je nog aan een hoop geld voor het zelf aanleggen van een tijdelijke tuin
Een afzonderlijke wc zou ik sowieso wel doen. Als je dochter een vriend heeft later en hij moet naar het toilet terwijl jij aan het douche bent of andersom. Gezellig is anders
Waarschijnlijk zal ze toch ook wel een terras willen, voor een tafel of bv. loungeset. Of een paadje, misschien zelfs een vijver.Waarom zou die tuin tijdelijk zijn?
Een tuin evolueert gewoon door de tijd. Je kan later nog wat bloemperken aanleggen of een terras aanleggen. Maar de basis blijft toch echt wel hetzelfde hoor.
Qua toilet zou ik toch ook wel gaan voor een afzonderlijk toilet.
Waarschijnlijk zal ze toch ook wel een terras willen, voor een tafel of bv. loungeset. Of een paadje, misschien zelfs een vijver.
Anders moet ge ook geen tuin van 700m² hebben hé, dan komt ge er met 3a ook wel.
Als er ooit buren zijn een andere omheining.
Uw inrit misschien klinkeren ipv kiezel
Misschien wel eens tijd voor een gofundme te starten begin ik te denkenDit topic is toch altijd een koffie waard hoor.
Nu gaan we nog eens beslissen hoe Mulan haar tuin waarschijnlijk gaat willen inrichten :')
Zoveel mensen die bekommerd zijn over mijn plannen, dan zal er toch vast wel voldoende kunnen ingezameld worden voor de tuinaanleg én apart toilet! 
HUDO is natuurvriendelijkerZet u een toi toi in de tuin, probleem opgelost.
Mocht ik het aan mijn dochter vragen, zegt ze direct dat dat haar "kamer" wordt... Maar ik vrees dat ze dan wel gaat eisen dat de hond bij haar mag slapenHier nog eens 20 vierkante meter uitgespaard: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/0...sden-zolder-slapen-altijd-buiten-zo-gehoopt0/

Persoonlijk wel een fan van grasdallen als oprit en een bostuin![]()

Omdat zij een hond heeft en de buren er misschien niet genoegen meenemen met "oh maar hij springt niet over die 1,20m hoor"Waarom zou je uw omheining aanpassen voor de buren?
Zijn natuurlijk allemaal opties die mogelijk zijn maar alles behalve noodzakelijk zijn. Wie weet wilt Mulan wel een natuurlijke tuin waarbij het allemaal wat wilder mag en helemaal niet zo strak afgelijnd moet worden.