Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank u!Dikke proficiat!
Het is leuk als ouders en schoonouders constructief advies kunnen geven bij zo een aankoop, maar de beslissing blijft die van jullie. Hopelijk draaien ze wel snel bij daarover.

@dev!lke gefeliciteerd en hopelijk zal die nieuwe start vlot verlopen!![]()
Ik kan niet zeggen of ik content kan zijn voor U of niet.Al de vrienden zijn heel content voor ons. Dus enkel de schoonouders niet momenteel![]()
De 'zichtbare' gebreken vielen goed mee.Ik kan niet zeggen of ik content kan zijn voor U of niet.
Herinner mij niet een link naar de annonce om te zeggen wat voor een topdeal of wat voor een brol dat je gekocht hebt. Maar ik kan het standpunt van uw ouders en schoonouders wel begrijpen.
Enige wat ik hoop is dat je met iemand met kennis van zaken bent gaan kijken om te bepalen wat de kosten gaan zijn om die in de toekomst die aanpassingen waarover je sprak te duiden.
Dan pas kan je zeggen of je teveel of niet betaald hebt. En of dat gaat wegen op de relatie in de toekomst. Allez als uw vrouw/partner open gaat zijn naar haar ouders over die tegenslag.
Ik heb het niet op de zichtbare gebreken of de verborgen gebreken.De 'zichtbare' gebreken vielen goed mee.
De verborgen gebreken weet je niet op voorhand spijtig genoeg, maar er was geen vochtschade te zien.
De schoonouders en mijn ouders waren mee bij het bezoek.
De schoonpa had veel commentaar, maar die heeft, zoals reeds gezegd, op alles snel commentaar. En zelf beslissingen nemen doet hij niet, want als er dan iets fout is, is het zijn schuld.
Ahja zo.Ik heb het niet op de zichtbare gebreken of de verborgen gebreken.
Ik heb het over structurele ingrepen om het naar de toekomst energiezuinig te maken. Esthetische ingrepen zijn perfect stapsgewijs te doen. Structurele ingrepen zijn niet zo evident.
Daarnaast doelde ik erop dat iemand was met technische bagage die een bedrag kon plakken om de werken die er in de toekomst nodig zijn volgens een stappenplan. Dat je een idee hebt over de exacte impact en u niet hebt laten verblinden door het potentieel.
Maar een verschil van 20k gaat daar niet noodzakelijk een verschil in maken. Zolang het totaalbedrag en dat stappenplan een haalbare kaart is. Of het jullie niet boeit dat het stappenplan niet gevolgd wordt (en er geen dwang is). En jullie er beiden graag wonen ongeacht de potentiële nadelen.
Als je een E/F woning gekocht hebt en 400k hebt gegeven, en je mag dan 80k vinden om het binnen 2-3 jaar naar C of zo te brengen. En je hebt dat geld niet. Dan heb je te veel betaald.
Aan de andere kant, de perfecte woning bestaat niet. En soms moet je gewoon springen en tevreden zijn met wat je hebt gekozen.
Vermelden in de advertentie "geen makelaars, inbreuken worden altijd gemeld aan het BIV", en dat ook consequent doen.Ik ga dit weekend mijn huis on Immoweb zetten. Is er een manier om te verhinderen dat makelaars mij gaan stalken in het te mogen verkopen? Totaal geen goesting om iemand rond te leiden in mijn huis waaruit dan gaat blijken dat het gewoon een makelaar is die het huis in zijn aanbod wilt.
Bij ons heeft er ééntje zich voor gedaan als koper, twee zijn komen aanbellen (zonder afspraak) en nog twee andere hebben ons gecontacteerd via mail om het "uit handen te nemen".Doen die dat echt? Zich voor doen als koper om dan op het einde te zeggen dat ze immo zijn? Die zou bij mij met een scheldtirade direct buiten vliegen.
Proficiat met de aankoop. Nu nog 'even' de bankendans en dan begint het plezante werk, u nestje inrichtenJa uiteindelijk hebben we de beslissing doorgehakt (gisteren) en hebben we hun tegenbod van 397,5k + 900 euro huur per maand (vanaf akte tot max 31/05/2024) aanvaard.
.Zelfs dat is nog geen garantie.Vermelden in de advertentie "geen makelaars, inbreuken worden altijd gemeld aan het BIV", en dat ook consequent doen.
dan is het leuke werk toch gedaan?Proficiat met de aankoop. Nu nog 'even' de bankendans en dan begint het plezante werk, u nestje inrichten.

Blijf dat altijd vreemd vinden, wij deden éérst de bankenronde en gingen dan pas echt op zoek naar een huis.dan is het leuke werk toch gedaan?![]()
Denk dat het beste is 2 bankenrondes, eerst om je budget te weten, tweede om de prijs af te dingen.Blijf dat altijd vreemd vinden, wij deden éérst de bankenronde en gingen dan pas echt op zoek naar een huis.
Als iemand vol vertrouwen u opbelt, dan weet je genoeg.Zelfs dat is nog geen garantie.
Toen ik ons appartement had verkocht heb ik er zelfs bijgezet dat ik als eigenaar zelf een BIV nr had, en toch werd ik vaak gecontacteerd door makelaars.
Mijn opmerking aan telefoon was dan telkens "als ik dan toch met een makelaar in zee ga zal het bij voorkeur ene zijn die kan lezen, lijkt me handig voor opmaak van de compromis en zo...".
Een afspraak maken zogezegd als koper om dan na of tijdens het bezoek je kenbaar te maken als makelaar is al helemaal not done, idd sowieso aangeven bij het BIV, maar ik zou moeite hebben om die niet de huid vol te schelden.
Merci!Proficiat met de aankoop. Nu nog 'even' de bankendans en dan begint het plezante werk, u nestje inrichten.