ICE-officier schiet burger dood bij migratiecontrole

Wil je dit echt een 'klein beetje' begrijpen moet je het zo bekijken

"Dat is zoals tegen uw overgrootvader vragen (moest hij nog leven) of hij als diepgelovige plots zou stemmen op het Vlaams Blok.
Zelfs al stond de duivel aan het hoofd van de katholieke kerk, dan stemde uw overgrootvader nog altijd op de katholieken."

Je hebt nu éénmaal die hard democraten, die hard republikeinen en dan heb je mensen die géén van de twee zijn.

Dat is misschien een reden, maar dat neemt niet weg dat dat gewoon slechte en/of domme mensen zijn dan. "Die hard" mening A of B hebben zonder naar de feiten te willen kijken.

Dat is misschien een reden, maar dat neemt niet weg dat dat gewoon slechte en/of domme mensen zijn dan. "Die hard" mening A of B hebben zonder naar de feiten te willen kijken.
Vergeet ook niet dat als uw 'relatief domme' ouders hard core republikeinen zijn en je zegt openlijk dat je voor de democraten zal stemmen --> Dan word je onterft (in Amerika kan je 100% uw kinderen onterven), verstoten, en ...

Publiekelijk zeg je dan (om gezever te vermijden): Natuurlijk stem ik op de republikeinen! In het stemhokje? Daar stem je dan wél (soms) op de democraten.

Nu goed we wijken af van het topic. :)

Attorney General Pam Bondi en de Trump administratie eisen in een brief aan gouverneur Tim Walz dat o.a. de Minnesota voter rolls aan hen worden overgeleverd.

In Bondi’s letter to Gov. Walz, Bondi put forth a path for ICE and other federal agents to leave Minnesota.

Here is that path:
  • Walz’s office must share state records on Medicaid and Food and Nutrition Service programs, including SNAP, with the federal government.
  • Repeal sanctuary policies that have led to crime in Minnesota. All state corrections facilities must cooperate with ICE, honor immigration detainers and permit ICE to interview detainees in custody to determine immigration status.
  • Allow the Department of Justice’s Civil Rights Division to access Minnesota’s voter rolls to confirm the state’s voter registration policies comply with federal law.

Vergeet ook niet dat als uw 'relatief domme' ouders hard core republikeinen zijn en je zegt openlijk dat je voor de democraten zal stemmen --> Dan word je ontërft, verstoten, en ...

Publiekelijk zeg je dan (om gezever te vermijden): Natuurlijk stem ik op de republikeinen! In het stemhokje? Daar stem je dan wél (soms) op de democraten.

Nu goed we wijken af van het topic. :)

Hoe is dat relevant tov wat je citeert?

Hoe is dat relevant tov wat je citeert?
Overgrootvader en overgrootmoeder = boeren en een beetje simpel

Mijn grootvader (kind) en wel gestudeerd = zogezegd diepgelovig, ging altijd mee naar de kerk, maar in praktijk bleek hij (maar zijn ouders hebben dit nooit geweten) nooit op een katholieke partij te stemmen.

Mijn grootvader (kind) en wel gestudeerd = zogezegd diepgelovig, ging altijd mee naar de kerk, maar in praktijk bleek hij (maar zijn ouders hebben dit nooit geweten) nooit op een katholieke partij te stemmen.
Ja ok, maar het gaat niet over wat uw kinderen of kleinkinderen doen. Het gaat over die mensen zelf. Al degenen die "die hard" gelijk welke politieke partij zijn.

Attorney General Pam Bondi en de Trump administratie eisen in een brief aan gouverneur Tim Walz dat o.a. de Minnesota voter rolls aan hen worden overgeleverd.

Pure blackmail dus.

Alle, dus we concluderen dat uw stelling dat wie diepgelovig is nooit op een andere partij dan de katholieken zou stemmen quatsh is.

En we zijn weer een stapje dichter bij het uitroepen van de Insurrection act, want hierop gaat uiteraard veel protest komen. Ik gok dat de regering Trump het nog zal downplayen tot een "accidental discharge" als duidelijk wordt dat het niet meer te verdedigen valt.

Ik heb het nogal gezegd maar dit is chaos met voorbedachte rade en komt recht uit het handboek van het fascisme. Doel zal zijn om uitslag van de midterms in November in twijfel te brengen, de zaadjes daarvoor worden nu geplant. Nu ligt de focus op Minnesota, maar andere Democratische staten zullen volgen.

Ik vraag mij eigenlijk af hoe het politiekorps of het leger hier tegenover staan.
Een bende boerenpummels zonder iets van deftige training die zich voordoen als een of andere elite eenheid.

En we zijn weer een stapje dichter bij het uitroepen van de Insurrection act, want hierop gaat uiteraard veel protest komen. Ik gok dat de regering Trump het nog zal downplayen tot een "accidental discharge" als duidelijk wordt dat het niet meer te verdedigen valt.
Met de beelden die er zijn is er geen enkele manier om het te downplayen, er is niets accidental aan: https://v.redd.it/ex18ylpyvdfg1/CMAF_720.mp4

Maar ze vinden idd wel iets anders, DARVO. Intussen is het zijn eigen schuld door een wapen mee te brengen. Dit komende van de grootste roepers als het over 2nd gaat.

Laatst bewerkt:
Ik vraag mij eigenlijk af hoe het politiekorps of het leger hier tegenover staan.
Een bende boerenpummels zonder iets van deftige training die zich voordoen als een of andere elite eenheid.

Die staan al maanden te popelen om mee te doen. Geen grondwettelijke belemmeringen meer, eindelijk een politiestaat waarin ze zich kunnen uitleven.

Dit wordt toch gevaarlijk. De leugens die daar gebruikt worden om mensen gewoon af te maken gaan een groot deel van de bevolking kwaad maken. Plus zijn ze hier met "binnenlands terrorisme want hij droeg een wapen" toch wel een serieus loopje met het wetboek en een van die vrijheden van de Amerikanen aan het nemen. Als het niet voor de midterms volledig ontspoort, dan ontspoort het in november helemaal eens de uitslag bekend is. Wat die uitslag ook maar mige zijn, maar het ene kamp gaat het andere kamp vrijwel zeker van manipulatie beschuldigen.

Ondertussen zet JD Vance dit op Twitter:

This level of engineered chaos is unique to Minneapolis. It is the direct consequence of far left agitators, working with local authorities.

Ik word hier echt zo woedend van als ik dit lees. Die regering daar is zo exteemrechts als de pest en stuurt nu al weken ongetrainde boerenpummels op straat die als deel van een volledig losgeslagen Gestapo-eenheid alles en iedereen die 0.05% lijkt op een migrant meenemen. Die Gestapo-eenheid heeft miljarden aan extra budget gekregen teneinde het rechtste terreurbewind hardhandig in de mensen te slaan en schieten.

Kinderen worden meegenomen. Amerikaanse burgers worden meegenomen. Moeders worden doodgeschoten. Verplegers worden doodgeschoten. ICE loopt met maskers rond en identificeert zich niet, doet maar wat het wil. Iemand kijkt verkeerd? Meenemen. Proces of procedure? Niks van. Al genoeg mensen die foutief zijn meegenomen, dus kom niet af met "ze pakken enkel illegale migranten op".

En als het dan fout loopt, dan staat de extreemrechtse regering direct klaar met allerlei leugens terwijl er godverdomme 4K filmpjes vanuit meerdere hoeken zijn van de gortigheden van hun knokploegen die hun onnozele leugens lijnrecht tegenspreken. "The Party told you to reject the evidence of your eyes and ears. It was their final, most essential command."

Maar ja, het is de schuld van (extreem)links hoor. Schei een eind uit.

Iedereen heeft altijd de mond vol van "both sides", en hoewel ik niet ontken dat er langs linkse zijde natuurlijk ook extremen zitten is het toch 100% duidelijk van waar de stront de afgelopen tien jaar overwegend komt. Dat komt van (extreem)rechts. Met dat "both sides" argument ga ik absoluut niet meer mee.

Ik begin stilaan te hopen op een revolutie of een burgeroorlog, of een enorme afslachting in de midterms. Dat dat oerconservatief en extreemrechts vergif hopelijk weer wat wordt teruggedrongen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ondertussen zet JD Vance dit op Twitter:

Ik word hier echt zo woedend van als ik dit lees. Die regering daar is zo exteemrechts als de pest en stuurt nu al weken ongetrainde boerenpummels op straat die als deel van een volledig losgeslagen Gestapo-eenheid alles en iedereen die 0.05% lijkt op een migrant meenemen. Die Gestapo-eenheid heeft miljarden aan extra budget gekregen teneinde het rechtste terreurbewind hardhandig in de mensen te slaan en schieten.

Kinderen worden meegenomen. Amerikaanse burgers worden meegenomen. Moeders worden doodgeschoten. Verplegers worden doodgeschoten. ICE loopt met maskers rond en identificeert zich niet, doet maar wat het wil. Iemand kijkt verkeerd? Meenemen. Proces of procedure? Niks van. Al genoeg mensen die foutief zijn meegenomen, dus kom niet af met "ze pakken enkel illegale migranten op".

En als het dan fout loopt, dan staat de extreemrechtse regering direct klaar met allerlei leugens terwijl er godverdomme 4K filmpjes vanuit meerdere hoeken zijn van de gortigheden van hun knokploegen die hun onnozele leugens lijnrecht tegenspreken. "The Party told you to reject the evidence of your eyes and ears. It was their final, most essential command."

Maar ja, het is de schuld van (extreem)links hoor. Schei een eind uit.

Iedereen heeft altijd de mond vol van "both sides", en hoewel ik niet ontken dat er langs linkse zijde natuurlijk ook extremen zitten is het toch 100% duidelijk van waar de stront de afgelopen tien jaar overwegend komt. Dat komt van (extreem)rechts.

Ik begin stilaan te hopen op een revolutie of een burgeroorlog, of een enorme afslachting in de midterms. Dat dat oerconservatief en extreemrechts vergif hopelijk weer wat wordt teruggedrongen.
Textbook gebruik van "accusation in a mirror".

En both sides slaat inderdaad al lang nergens meer op.
516504985_24883187987936133_8698040511706681042_n.jpg

Laatst bewerkt:
Straffe claims hebben ook de nodige bronnen nodig.
Ik ben gewoon benieuwd als er volgende week weer moet gestemd worden over budget om de overheid draaiende te houden.. de democraten roepen nu al dat ze uit onvrede hiertegen gaan stemmen zodat alle overheidsinstanties weer in “shutdown” gaan..

En betogers, das fucked up wat er gaande is en niemand kan zoiets goedkeuren maar t is langs de andere kant ook echt wel bekend (en bewezen) dat veel betogers betaald worden door t democratische kamp..

Het is ook gewoon kut dat daar maar twee partijen zitten waarop (ok ge hebt ook onafhankelijken) ge kunt stemmen, en zowel in de republikeinse als democratische kant zitten geen bekwame kandidaten op dit moment..

Hoe idioot onze politiekers ook zijn hier, we mogen onze “pollekes kussen”.

Ik bedoel hiermee dat niet IEDERE betoger tegen ice of pakweg de republikeinse partij is maar simpelweg daar is omdat ie betaald wordt..

En wat heeft dat te maken met het machtsmisbruik van ICE? We hebben het hier niet over losse handjes met de matrak uit frustratie, maar executies op klaarlichte dag.

En wat heeft dat te maken met het machtsmisbruik van ICE? We hebben het hier niet over losse handjes met de matrak uit frustratie, maar executies op klaarlichte dag.
Helemaal niets, ik heb t dan ook enkel over de betogers..

Ice is simpelweg ook niet goed gemoeg getraind om t werk te doen dat ze doen..

Terug
Bovenaan