Zelf even berekeningen gemaakt en alle activiteiten opgezocht online (wat vaak nog zelfs iets duurder is als daar lokaal te kijken).
En ik kom op een som van €1900 uit (met 20% marge ingerekend aangezien niet elke gedetailleerd vervoer/eten er in zit).
Dus inderdaad kan je er wel een mooie besparing mee doen. En dit was dan letterlijk de voorgestelde reis nagemaakt door op te zoeken online. Door zelf de reis op te stellen zou ik jullie aanbevelingen nog kunnen meenemen. Ga het er toch eens over hebben met de vriendin.
edit: bvb heel veel tours terug kunnen vinden op deze site: https://feel-lombok.com/; zijn dat goede prijzen volgens jullie ervaring?
En ik kom op een som van €1900 uit (met 20% marge ingerekend aangezien niet elke gedetailleerd vervoer/eten er in zit).
Dus inderdaad kan je er wel een mooie besparing mee doen. En dit was dan letterlijk de voorgestelde reis nagemaakt door op te zoeken online. Door zelf de reis op te stellen zou ik jullie aanbevelingen nog kunnen meenemen. Ga het er toch eens over hebben met de vriendin.
edit: bvb heel veel tours terug kunnen vinden op deze site: https://feel-lombok.com/; zijn dat goede prijzen volgens jullie ervaring?
Laatst bewerkt:
.
Zeker goeie schoenen en warm genoeg gekleed gaan want was toch koud! En een goeie slaapzak huren.
€732 Amsterdam-Jakarta retour, voor 18 dagen dan (inclusief reisdagen)

Maar die 2 laatste dagen rust op Gilli lijken wel ideaal om nog wat tot rust te komen en wat te snorkelen en genieten.
)
). Al is de kans groot dat je tegen dat je in Ubud bent wel eens iets anders dan Indonesisch wilt eten, in Ubud kan je in principe bijna elke keuken vinden.
Vrij stevig maar gaat genieten worden. Je kan eventueel gili Meno of Trawangan ook es bezoeken. Beide eilandjes loop je in een uurtje of anderhalf uur wel rond. Trawangan is meer het feesteiland, Meno is ook gezellig met vele restaurantjes en leuke straatjes die centraal door het eiland lopen. Maar niks mis natuurlijk om op Air te blijven en 2 dagen uit te blazen met wat snorkelen en relaxen.