Ze gaan hem niet beter maken dan de gewone 16 heEn scherm maar 60Hz lol. Snap Apple niet. Nog wat onderdelen teveel die ze kwijtmoesten zeker?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze gaan hem niet beter maken dan de gewone 16 heEn scherm maar 60Hz lol. Snap Apple niet. Nog wat onderdelen teveel die ze kwijtmoesten zeker?

Ja ok, maar dan moet hij niet 70 euro goedkoper zijn he.Ze gaan hem niet beter maken dan de gewone 16 he![]()
MSRP is 240euro goedkoper he. Dat andere winkels minder vragen, beslist Apple niet he. Wacht ook 6 maand en die zal ook wel gezakt zijn in prijs.Ja ok, maar dan moet hij niet 70 euro goedkoper zijn he.
Denk er gerust het uwe van, maar naar mijn mening is dit echt zwaar erover.MSRP is 240euro goedkoper he. Dat andere winkels minder vragen, beslist Apple niet he. Wacht ook 6 maand en die zal ook wel gezakt zijn in prijs.
En wat vindt ge dan van 969euro MSPR voor de iPhone 16?Denk er gerust het uwe van, maar naar mijn mening is dit echt zwaar erover.
En scherm maar 60Hz lol. Snap Apple niet. Nog wat onderdelen teveel die ze kwijtmoesten zeker?
Ik denk dat dit voor weinig mensen echt uitmaakt. De meesten doen toch een hoesje met MagSafe ingebouwd om hun iPhone.Geen magsafe is echt een dealbraker.
Waarom is dat niet genoeg om te bellen en een bericht te sturen?
Ik doe buiten bellen, whatsapp en wat internet niks met mijn gsm. Ik heb nu een 3+ jaar oude iphone 12 (van het werk), een 16e zou ook al genoeg zijn voor mij persoonlijk. Op dit moment kan ik reeds switchen, maar het de iPhone 14, wil een toestel met USB-C.

Ik ben van een 12 (met notch) naar 16 (dynamisch eiland) overgestapt. Dat dynamisch eiland maakt geen fluit uit, mooi geïntegreerd in het OS maar functioneel mis je niks bijzonders als je het niet hebt. Tenzij je magsafe wil (al is dat op te lossen met een magsafe hoesje) en geen nood hebt aan de breedhoekcamera/macro is die 16e best ok denk ik. Er zit ook geen chip in om die Apple Tags van dichtbij terug te vinden, moest dat relevant zijn.Heeft dat dynamisch eiland nog enig voordeel?
Die migratie is echt peanuts als je overzet van een oude iPhone. Ik heb enkel itsme Payconiq en de bankapps opnieuw moeten activeren en opnieuw inloggen/activeren van een aantal andere securitytoestanden (Bitwarden, MS Authenticator, M365 login werk). Al de rest werd magisch overgezet van het oude toestel. Wipe dat oude toestel pas als je zeker bent dat het nieuwe ok is en dat komt wel in orde.Ook met het oog op doorschuiven na 3 jaar naar de kinderen zal een 16e beter zijn door langere support wss.
Mijn iPhone 12 gaat nu ook naar de zoon, eens ik tijd en moed vind om de migratie door te gaan.
Die migratie is echt peanuts als je overzet van een oude iPhone. Ik heb enkel itsme Payconiq en de bankapps opnieuw moeten activeren en opnieuw inloggen/activeren van een aantal andere securitytoestanden (Bitwarden, MS Authenticator, M365 login werk). Al de rest werd magisch overgezet van het oude toestel. Wipe dat oude toestel pas als je zeker bent dat het nieuwe ok is en dat komt wel in orde.
Heb mij toch niet kunnen inhouden en een PhonoRebel gen 6 ultra case gekocht.
Dit is veruit de beste case die ik ooit gehad heb, zowel qua look als feel…. Echt nice.