Zijn de circuits ook zo vuil bij jullie deze week? Zeker bij de formatie ronde overal aarde dat opspat en nee ze gaan niet van de piste. Echt vuil deze week.
Al vaak op Sebring gereden maar altijd savonds nu Sebring op het middaguur wat een verschil 3" trager en zo veel gevoeliger om te gaan glijden. Hoe een paar graden zo'n verschil kan maken.
Ik zie dat voor de GTE en IMSA Sebring weer om 17u30 wordt gereden dus dat wordt weer in het donker. Mocht van mij wel eens in het zonnetje zijn.
Porsche Cup mag dan wel over de middag Sebring op. Misschien dat volgende week eens proberen.
Al vaak op Sebring gereden maar altijd savonds nu Sebring op het middaguur wat een verschil 3" trager en zo veel gevoeliger om te gaan glijden. Hoe een paar graden zo'n verschil kan maken.
Ik zie dat voor de GTE en IMSA Sebring weer om 17u30 wordt gereden dus dat wordt weer in het donker. Mocht van mij wel eens in het zonnetje zijn.
Porsche Cup mag dan wel over de middag Sebring op. Misschien dat volgende week eens proberen.
was toch al weer 3 maanden geleden dus doet deugd 
wie verzint het racen op precies van die betonbanen.
9nm base en in game staat die op 5 vroeger stond die op 8-9 maar als je dan zo'n endurance doet van 2-3u dan had ik echt pijn aan mijn polsen dus maar wat teruggedraait staat al stevig genoeg nu zeker op een track zoals Sebring en zeker dan nog in een auto zoals de Porsche Cup. De GTE is een pak zachter om mee te rijden.
Weg race.