Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bloody-disgusting.com

Good....I like my playthings.... extra durable

..
FTFYAls ik dit zie liggen in men lokale Delhaize denk ik...Wat bezielt u als mensheid om te denken " hey...we hebben bloemkool nodig€..
![]()
Het is maar dat wortels vroeger ook paars waren. Die zijn pas oranje geworden toen de Nederlanders zich er mee gaan moeien zijn. Misschien dat dat bij bloemkool ook zo iets is, weet ik niet.Als ik dit zie liggen in men lokale Delhaize denk ik...Wat bezielt u als mensheid om te denken " hey...we hebben paarse bloemkool nodig..
![]()

We zijn me 3 volwassenen en 1 kind en als ge onze frigo ziet is het precies x2Er gaat vandaag weer veel te VEEL gegeten worden hier thuis. Elk jaar dat zelfde liedje van overdaad in huis halen..![]()
toch zeker van hapjes.Joeng ben zonet nog extra warmte groenten gaan halen en koude..want jah ..We zijn me 3 volwassenen en 1 kind en als ge onze frigo ziet is het precies x2toch zeker van hapjes.

Zijn die warme niet weer koud tegen vanavond?Joeng ben zonet nog extra warmte groenten gaan halen en koude..want jah ..![]()
@Loser zeker dak uw crew geen kloot kan af draaien tegen zulke comments ?Zijn die warme niet weer koud tegen vanavond?