Je glimlach van vandaag

Ik moet eerlijk zeggen dat de pakketten (enkele maar en waren al pre-orders die pas in december uitkwamen) die ik verwachtte de laatste weken allemaal snel of zelfs sneller als verwacht zijn geleverd. Hoewel sinds Black Friday er op elke webshop en/of site van koerier stond dat er langere wachttijden mogelijk zijn. Geen klagen van de koeriers dus in deze ongetwijfeld hectische periode.

Hier ook ni. Alles perfect op tijd. Ik denk dat volgende week de drukste periode is. Nog heel wat procrastineerders die dan pakjes gaan bestellen

heerlijk dit. in 2015 al eens naar BRAN geweest, voor het kasteel van dracula te bezoeken. maar een theme park zou me toch terug die richting uit duwen <3 :)

Gisteren en vandaag heel veel gedaan (buiten) en het voelt daardoor alsof de ergste dagen van deze covid-episode gepasseerd zijn.
Hou ervan, ziek zijn maar dan dat voluit negeren en veel te diep gaan. Nu wel totaal kapot, maar voel me minder ziek.

Als ik dit zie liggen in men lokale Delhaize denk ik...Wat bezielt u als mensheid om te denken " hey...we hebben paarse bloemkool nodig 🤭🤣..
IMG-20251223-135318.jpg

Laatst bewerkt:
Als ik dit zie liggen in men lokale Delhaize denk ik...Wat bezielt u als mensheid om te denken " hey...we hebben paarse bloemkool nodig 🤭🤣..
IMG-20251223-135318.jpg
Het is maar dat wortels vroeger ook paars waren. Die zijn pas oranje geworden toen de Nederlanders zich er mee gaan moeien zijn. Misschien dat dat bij bloemkool ook zo iets is, weet ik niet.

Edit: toch eens gaan opzoeken uit nieuwsgierigheid. Heeft blijkbaar te maken met voedingsstoffen, ondergrond, groeiomstandigheden die kunnen meehelpen om een bepaalde kleur te verkrijgen.

Laatst bewerkt:
Oproep van 11‑jarige Hafsa gaat grens over: honderden Nederlanders melden zich als stamceldonor

Dit is nu iets waar ik echt gelukkig van wordt want dit is echt een resultaat dat nog zoveel meer kan betekenen voor zoveel meer mensen en nog jaren nazindert. Tot zelfs in het buitenland toe, dit is echt zo´n enorme boost voor de sensibilisatie over het bestaan,nut en belang van zo´n donorregistratielijsten. Als nu de buitenlandse pers het nog oppikt kan dit echt enorm worden

Terug
Bovenaan