Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo casual is dat niet hoor?Als rasechte casual (en quasi enkel PS) gamer
1. GTA San Andreas
2. Dragon Age: Inquisition
3. Persona 5
4. Ni no kuni II
5. God Of War (2018)
Fifa reeks in zijn geheel ook wel uren en uren ingestoken maar meh die verdienen geen plek in een top vijf.

Ness masterer hierzo

Mooi lijstje. Heretic 2 zie je niet veel verschijnen, het was een degelijk spel... maar in het geheel toch eerder een love-it or hate-it game. Met zijn thirdperson perspectief geheel verschillend van zijn voorganger, dat in alle opzichten een echte klassieker was. Heb het in de 90's wel even gespeeld, maar kon er nooit echt mijn draai in vinden.1. Heretic II
2. Unreal Tournament (de eerste dus)
3. Battlefield 2
4. Quake 3 Arena
5. Battlefield Hardline

Heretic was eigenlijk op een soortgelijk platform zoals DOOM en gerelateerde games. Toen Heretic 2 uit kwam vond ik het ver vooruitstrevender dan de andere games op dat moment. De gameplay was even aanpassen maar ik was zo begaan met de sfeer. Medival, fantasy, geesten en monsters vond ik wel iets hebben. Het is ook één van de zeldzame tijden wanneer ik me echt kon zetten voor een single player game.Mooi lijstje. Heretic 2 zie je niet veel verschijnen, het was een degelijk spel... maar in het geheel toch eerder een love-it or hate-it game. Met zijn thirdperson perspectief geheel verschillend van zijn voorganger, dat in alle opzichten een echte klassieker was. Heb het in de 90's wel even gespeeld, maar kon er nooit echt mijn draai in vinden.
BF2...Samen met BF2142 het beste BF ooit gemaakt IMO![]()