Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ons vader vond dat vroeger best lekker :p . En dat is nu niet de cara drinker om zat te worden soort van drinker.

Die kocht die regelmatig in verschillende kleuren, rood vond hem het beste denk ik, gorden X mas ook veel op tafel gezien :p . Nu tegenwoordig drinkt die dat precies wel nog zelden en in den tijd dat hij dat nog wel dronk was ik toch nog net te jong om er van te mogen meedrinken :D . Straks eens zien of ik niet een paar blikskes kan verkrijgen in de winkel :D .

Gordon Xmas (en Scotch) zijn wel een heel ander type dan die Gordon metaal-toestanden. Beide bieren van hoge gisting, dus geen superalcoholische lage gistings-ontsmettings-alcohol.

Beetje van deze wereld blijven graag.
@Green Mamba zijn post is gewoon 100% de realiteit in ons land dus misschien zelf even met de voetjes op aarde blijven?
Gaan ze die dan allemaal vast zetten, en hun huizen controleren eerst?

Waar beslist de politie, en hoe, wanneer ze iemand zijn huis gaan uitpluizen? Lijkt me toch wel dat die daar eerst een huiszoekingsbevel voor moeten hebben, en die moet toch van de onderzoeksrechter komen?

Dus ik "vermoed" dat ze dit enkel doen bij mensen die reeds gekend staan voor drugstraffiek, en die opnieuw gevat worden bij bezit?
Hoe je de connectie maakt in de eerste alinea hier ontgaat mij volledig.

De reden van de huiszoeking staat waarschijnlijk in het artikel van de rioolkrant zelf:

Het Openbaar Ministerie benadrukte dat V.D. momenteel het voorwerp uitmaakt van een gerechtelijk onderzoek naar drugshandel.
W.B. hangt tien maanden boven het hoofd en drong aan op een werkstraf. “Hij heeft een zwaar strafblad, maar werd nooit eerder veroordeeld voor drugs”

1 + 1 = 2

Als iemand die onderzocht wordt voor drugshandel gevat wordt met een passagier (met lang strafblad) én harddrugs op zak -> lijkt grond genoeg om een huiszoeking toe te staan in het kader van het reeds lopend onderzoek

Gelukkig ben je er na de rant zelf op uitgekomen. :-)

Gordon Xmas (en Scotch) zijn wel een heel ander type dan die Gordon metaal-toestanden. Beide bieren van hoge gisting, dus geen superalcoholische lage gistings-ontsmettings-alcohol.
Klopt. De bruine is een klassiek zwaar bruin bier en de Xmas is... de Cara van de kerstbieren maar niet te slecht. ^^

Op de dag vind je de job van je leven

De job die je niet verteld aan je maten in het café.

Vraagje, maar ik vind het toch vreemd: Als iemand drugs bij zich heeft, mag de politie dan automatisch een huiszoeking doen??

Die vrouw had 12 gram coke bij zich, ok dat kan als "grote hoeveelheid" worden beschouwd, dus dan snap ik het ergens wel.
Maar die man had slechts 2 gram coke bij, lijkt me toch een gebruikershoeveelheid. Mogen politie mensen dan zomaar je huis komen doorzoeken?
Als er aanwijzingen zijn dat er sprake is van verkoop wel.

Artikel 6bis

Simulatie, netto 2900 de maand. Das meer dan u gemiddelde verpleegster.

Nu, als t is voor multinationals enkele ton uit hun zakken te sleuren als ze de vis populatie weer vakkundig de nek omwringen met een beetje lozingswater, terecht. Maar ik vrees niet dat dit het type job is. 'k Vrees eerder nen burger die ne vierkante meter verharding teveel legt een maandloontje uit zen zakken te kloppen.

Laatst bewerkt:
vanuit Bertrix naar kantoor in Brussel en terug, goed voor 6 uur pendelen. “Ik sta op om 3.30 uur om dan met de auto naar het station te rijden. Doorgaans ben ik thuis om 19.45 uur”, zegt de papa van vijf kinderen.

Amai, Dan hebt ge toch geen leven meer. En die vrouw ook niet. Chapeau dat die er 5 hebben kunnen maken

gisteren een opleiding moeten volgen "asbestverwijdering - eenvoudige handelingen".

Daar zat 1 allochtoon in, kwam af met een papier van zijn werkgever "toch deze les hier ??" . Ja dat klopt zet u maar neer. begrijp je NL ? jaja zegt hij.

Opt eind van de dag krijgen we een testje. moest minimum 10 / 15 thebben.
Die kerel mocht zijn gsm gebruiken voor google translate. nenee is nie nodig zegt em.

natuurlijk hij de enige die is gebuisd.

Ik voel van die leerkracht dat hij hem er uit compassie toch wou door laten. Hij vraagt aan hem "heb je de inhoud van de les begrepen? over welk product hebben we hier vandaag gepraat"?

letterlijk 1000 keer of meer, is het woord asbest gevallen.

na talloze hints, kon die kerel er dus niet op komen, en het woord asbest over z'n lippen krijgen.:wallbash:

Dan had de leerkracht er ook genoeg van en we mochten allemaal beschikken.

Eerst had ik medelijden met die man: Ok hij moest die les wellicht volgen van zijn werkgever om zijn job te kunnen uit oefenen, en nu zal hij zwaar onder zijn duivels krijgen dat hij niet geslaagd is en dus die job niet mag uitoefenen .

Maar aan de andere kant: WG had hem maar die les in een andere taal moeten laten volgen, en die kerel had maar google translate moeten gebruiken. (al weet ik niet of dat een oplossing ging geweest zijn)

Laatst bewerkt door een moderator:
Beetje van deze wereld blijven graag.

Als politie agenten een razzia houden, of na een festival of party mensen controleren, dan heeft wellicht 5 % van alle personen die ze fouilleren wel harddrugs bij.
Gaan ze die dan allemaal vast zetten, en hun huizen controleren eerst?
Bij een Razzia ... tsja .. ze gaan dan selectief diegenen uitkiezen die de spilfiguren zijn lijkt mij. En de rest krijgt dan een boete of zo en bij een volgend vergrijp mogen ze het kunnen uitleggen bij de rechter.

Ze gaan niet zomaar elk huis onderzoeken he.

Laatst bewerkt:

:eek: Valt dit schepsel nog onder de categorie "mens"?

“Doordat ze het kind heeft verbrand, is er geen bewijs dat het gaat om moord”, zegt het parket.
Like 🤷‍♂️ Ge moet toch al een beetje loco zijn he.

Ironisch dat op haar gsm-hoesjes waarschijnlijk 'spread the love' staat ofzo.

:unsure:

29xp-meme-mediumSquareAt3X-v5.jpg

Zopas een video van een hert die bezig is met een bevalling...
De baby is nog niet helemaal uit haar vagina, of er zitten 2 komodo dragons op de loer, en 1 er van sleurt die baby uit haar vagina, en begint die samen met die andere op te peuzelen.
:wtf:

Die moeder laten ze wel met rust, is te groot om aan te vallen. Man de natuur kan toch ook wreed zijn.

maar again: waarom verschijnen zo'n smeerlapperij weeral op mijn tijdlijn :wallbash:

Terug
Bovenaan