Tonerider
Well-known member
en Diet Coke?Coke is niet zoals weed. Daar mag je gewoon niets van in huis hebben.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en Diet Coke?Coke is niet zoals weed. Daar mag je gewoon niets van in huis hebben.
Ons vader vond dat vroeger best lekker. En dat is nu niet de cara drinker om zat te worden soort van drinker.
Die kocht die regelmatig in verschillende kleuren, rood vond hem het beste denk ik, gorden X mas ook veel op tafel gezien. Nu tegenwoordig drinkt die dat precies wel nog zelden en in den tijd dat hij dat nog wel dronk was ik toch nog net te jong om er van te mogen meedrinken
. Straks eens zien of ik niet een paar blikskes kan verkrijgen in de winkel
.
@Green Mamba zijn post is gewoon 100% de realiteit in ons land dus misschien zelf even met de voetjes op aarde blijven?Beetje van deze wereld blijven graag.
Hoe je de connectie maakt in de eerste alinea hier ontgaat mij volledig.Gaan ze die dan allemaal vast zetten, en hun huizen controleren eerst?
Waar beslist de politie, en hoe, wanneer ze iemand zijn huis gaan uitpluizen? Lijkt me toch wel dat die daar eerst een huiszoekingsbevel voor moeten hebben, en die moet toch van de onderzoeksrechter komen?
Dus ik "vermoed" dat ze dit enkel doen bij mensen die reeds gekend staan voor drugstraffiek, en die opnieuw gevat worden bij bezit?

Klopt. De bruine is een klassiek zwaar bruin bier en de Xmas is... de Cara van de kerstbieren maar niet te slecht. ^^Gordon Xmas (en Scotch) zijn wel een heel ander type dan die Gordon metaal-toestanden. Beide bieren van hoge gisting, dus geen superalcoholische lage gistings-ontsmettings-alcohol.
De job die je niet verteld aan je maten in het café.Op de dag vind je de job van je leven
![]()
Beboeter
In deze job krijg je de kans om mee te werken aan een kwaliteitsvolle leefomgeving en aan de handhaving van de regels inzake milieu en ruimtelijke ordening.Je krijgt veel verantwoordelijkheid om je eigen bestuurlijke boetedossiers en adviezen op te maken. Je bevraagt verbalisanten, verzamelt en…www.vlaanderen.be
Als er aanwijzingen zijn dat er sprake is van verkoop wel.![]()
“Ze vroeg enkel naar haar honden, niet de kinderen”: procureur haalt uit naar vrouw die betrapt wordt met drugs
Het Openbaar Ministerie heeft donderdagmorgen in de Brugse rechtbank hard uitgehaald naar een 41-jarige vrouw uit Wingene. In de wagen van V.D. werden dit voorjaar immers heel wat drugs aangetroffen. En dat terwijl haar jongste kindje in het ziekenhuis verbleef in crisisopvang. “Mevrouw is een...www.hln.be
Vraagje, maar ik vind het toch vreemd: Als iemand drugs bij zich heeft, mag de politie dan automatisch een huiszoeking doen??
Die vrouw had 12 gram coke bij zich, ok dat kan als "grote hoeveelheid" worden beschouwd, dus dan snap ik het ergens wel.
Maar die man had slechts 2 gram coke bij, lijkt me toch een gebruikershoeveelheid. Mogen politie mensen dan zomaar je huis komen doorzoeken?
Op de dag vind je de job van je leven
![]()
Beboeter
In deze job krijg je de kans om mee te werken aan een kwaliteitsvolle leefomgeving en aan de handhaving van de regels inzake milieu en ruimtelijke ordening.Je krijgt veel verantwoordelijkheid om je eigen bestuurlijke boetedossiers en adviezen op te maken. Je bevraagt verbalisanten, verzamelt en…www.vlaanderen.be
Simulatie, netto 2900 de maand. Das meer dan u gemiddelde verpleegster.Op de dag vind je de job van je leven
![]()
Beboeter

Bij een Razzia ... tsja .. ze gaan dan selectief diegenen uitkiezen die de spilfiguren zijn lijkt mij. En de rest krijgt dan een boete of zo en bij een volgend vergrijp mogen ze het kunnen uitleggen bij de rechter.Beetje van deze wereld blijven graag.
Als politie agenten een razzia houden, of na een festival of party mensen controleren, dan heeft wellicht 5 % van alle personen die ze fouilleren wel harddrugs bij.
Gaan ze die dan allemaal vast zetten, en hun huizen controleren eerst?
Valt dit schepsel nog onder de categorie "mens"?![]()
“Hopelijk stierf het kindje niet van ontbering”: zwakbegaafde vrouw (31) bevalt in geheim van kindje, maar baby overlijdt niet veel later
K.A. (31) uit Liedekerke is veroordeeld tot 18 maanden cel met probatie-uitstel voor schuldig verzuim. De zwakbegaafde vrouw beviel drie jaar geleden in het geheim van een kindje, dat korte tijd later overleed. Het lijkje verbrandde ze nadien in de kachel, waardoor de exacte omstandigheden van...www.hln.be
Valt dit schepsel nog onder de categorie "mens"?
Like“Doordat ze het kind heeft verbrand, is er geen bewijs dat het gaat om moord”, zegt het parket.
Ge moet toch al een beetje loco zijn he.Ironisch dat op haar gsm-hoesjes waarschijnlijk 'spread the love' staat ofzo.![]()
“Hopelijk stierf het kindje niet van ontbering”: zwakbegaafde vrouw (31) bevalt in geheim van kindje, maar baby overlijdt niet veel later
K.A. (31) uit Liedekerke is veroordeeld tot 18 maanden cel met probatie-uitstel voor schuldig verzuim. De zwakbegaafde vrouw beviel drie jaar geleden in het geheim van een kindje, dat korte tijd later overleed. Het lijkje verbrandde ze nadien in de kachel, waardoor de exacte omstandigheden van...www.hln.be
Valt dit schepsel nog onder de categorie "mens"?
Het zal toch niet 'spread the fire' zijn?Ironisch dat op haar gsm-hoesjes waarschijnlijk 'spread the love' staat ofzo.