Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tis ook gewoon makkelijker een schorsing te aanvaarden van een jonge speler die op dat moment zijn eerste match ooit speelt. Die match standard- rsca die stilgelegd is door vuurwerk etc is rsca volop in beroep gegaan " het waren ajax supporter" bla bla bla normaal was dat ook een match zonder publiek ( denk dat ze toen die staan tribune gesloten hebben voor 1 match )

Ik vind het niet.

Bij de fout van Vanaken was het risico groter dat het slachtoffer er een zware blessure aan kon overhouden.
Mits wat meer pech, of iets harder had je hier een 2e Witsel/Wasyl kunnen hebben.
Vanaken ook gestrekt been, terwijl Lissens z'n been halverwege de tackle al intrekt.
Hij staat op die zijn voet he, niet op zijn been. En of ik nu met gestrekt been op uw voet sta of geplooid denk dat je geen verschil gaat voelen :p
Rood is al streng, 2 dagen schorsing is gewoon belachelijk.

2 dagen voor Hans zijn uitlatingen kan ik wel mee leven

Al een voorproefje gevonden 🤓
7d436d79-4a1d-11eb-aae0-02b7b76bf47f.jpg

Proficiat Jonas, en OLLIE!!

Twas leuke match voor de neutrale kijker veronderstel ik. Eigenlijk zaten we goed in de wedstrijd maar krijg je 2 domme goals op de stilstaande fase tegen.

Vossen alleen in de spits is niet me dat, heeft een targetman nodig. Had de comeback niet verwacht. 6/6 moet wat rust geven nu in de ploeg denk ik.

Denk dat we nog een forfait score aan ons been kunnen hebben ivm 5 wissels in 3 momenten... (4 hadden we er, tijdstippen)

Schorsing Vanaken blijft 4 weken. Da's echt puur omdat hij het is e :rolleyes:
Altijd maar die belachelijke voorbeeldfunctie aanhalen als argument.

't moet dan zijn dat die arbiters ook de regels niet kennen als ze dit toelaten.

Ik dacht dat Europees de wissels in de rust niet mee telden als wisselmoment, misschien is het hier ook zo.

Of anders gesteld, een speler die minder in de spotlights staat, zou een mindere straf krijgen. => De regels zijn niet voor iedereen gelijk. En dat is toch de basis van een rechtstaat, dacht ik.

Look at the bright side: Onze kern is groot genoeg om dit op te vangen en nu kan hij goed uitrusten om dan te vlammen in de play-offs :cool:

Of anders gesteld, een speler die minder in de spotlights staat, zou een mindere straf krijgen. => De regels zijn niet voor iedereen gelijk. En dat is toch de basis van een rechtstaat, dacht ik.
Volgens de bond dient iedere prof een voorbeeld te zijn (voor de jeugd vnl dan denk ik), en is het niet omdat het Hans is. (geen idee als dat de waarheid is)

Kreeg Vormer ook geen 2 speeldagen schorsing voor zijn fuck you in de CL? Vragen onze trainers niet dat er meer op Europees niveau gefloten moet worden? Had Hans niet genoeg tijd om zichzelf te bedaren aangezien de VAR nog gechecked werd?

2 speeldagen voor de fout vind ik ook simpel overdreven. 2 speeldagen voor zijn gedrag, daar komt hij nog relatief ok mee weg.
Beetje vervelend van hem dat hij het dan nog durft te steken op de Nederlanders in de kleedkamers die Hans zijn woordenschat verruimd hebben ("kut").

't moet dan zijn dat die arbiters ook de regels niet kennen als ze dit toelaten.

Ik dacht dat Europees de wissels in de rust niet mee telden als wisselmoment, misschien is het hier ook zo.
Zou toch ook verwachten dat als de scheids het toelaat het niet de club haar fout is als het toch niet mocht. O

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan