Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dessers, niet te geloven eigenlijk, kan amper nog een goal maken, maar kan zo Genk zomaar mee kampioen maken.

Dit gaan we echt zo hard weg geven hé. Bij Genk lukt (zo goed als) alles, bij ons draait het voor geen meter.
Als we morgen zouden winnen geloof ik er in, anders is het volgende week thuis tegen een Genk die sowieso met vertrouwen speelt, met het mes op de keel voor ons, dat wordt een fail van je welste in de huidige vorm.

Oh man. Als ik het iemand gunde, was het Dessers wel. Nog één punt voor de 2de plaats en het toch spannende PO'S gemaakt. We kunnen tevreden zijn voorlopig. Nu nog de kers op de taart en donderdag die 2de plaats vastleggen.

Buh joh, gevleide overwinning, voelt niet eens verdiend, alsof ge een toets maakt en veel afkijkt met een 8-9-10 en ge zijt niet content want ge weet dat ge de leerstof niet kent.

Verbruggen heeft nu 4 matchen gekeept. Hij laat nu toch ook niet bepaald een onuitwisbare indruk na. Hij staat niet te bibberen bij een terugspeelbal zoals Wellenreuther, maar voor de rest is er toch weinig verschil.

Verbruggen heeft nu 4 matchen gekeept. Hij laat nu toch ook niet bepaald een onuitwisbare indruk na. Hij staat niet te bibberen bij een terugspeelbal zoals Wellenreuther, maar voor de rest is er toch weinig verschil.
Die jongen is net 18 jaar. Geef hem tijd

Zie maar dat ge morgen niet verliest of ik zie het slecht aflopen hoor.
bwa, op zich staat Club er nog altijd vrij goed voor. Zelfs als ze tegen Antwerp en Anderlecht maar 1/6 halen, moet Genk nog steeds alles winnen om erover te komen. Hoe je het ook draait of keert, Club heeft het sowieso tot het einde in eigen handen. Ik denk niet dat ze dit nog uit handen geven, zelfs niet in de huidige miserabele vorm.

Oh man. Als ik het iemand gunde, was het Dessers wel. Nog één punt voor de 2de plaats en het toch spannende PO'S gemaakt. We kunnen tevreden zijn voorlopig. Nu nog de kers op de taart en donderdag die 2de plaats vastleggen.
Precies een coach die de titelambities niet durft uitspreken! Ge mist nog "we kijken enkel naar onder, "we bekijken het match per match" en "ons doel voor het seizoen was derde en dat blijft zo."

Zelfs als ze tegen Antwerp en Anderlecht maar 1/6 halen, moet Genk nog steeds alles winnen om erover te komen.
Blijft toch flauwe zever dat ze bij gelijke stand na de play-offs plots naar de rangschikking van het reguliere seizoen kijken om te beslissen wie hoger eindigt. Het is zogezegd "kampioen worden tegen de grote ploegen" maar als ge dan gelijk eindigt, gaan we toch kijken naar wat ge misschien tegen Moeskroen of Cercle hebt laten liggen. Kijk dan naar onderling resultaat in de play-offs of zo als dat de focus is van uw kampioenschap, ge zou denken dat de helft van de punten behouden al genoeg voordeel is dat overgeheveld wordt vanuit het reguliere seizoen.

't Zal afzien zijn morgen, ik heb bitter weinig hoop op winst van Club. Ze spelen al zo lang zo slecht en nu is het van moeten, da's geen goeie combinatie.
Misschien moet ik mij lam zuipen zodat ik uitgeteld ben tegen dat de match begint, die spanning kan ik niet aan. Veel moeite of geld zal het mij niet alleszins niet kosten, bedankt COVID-19.

NO ANGSTZWEET, NO GLORY

Gigantisch verschil wel tussen een 18 jarige die volgend jaar 2 de keeper is, en een 23 jarige die volgend seizoen wss andere oorden zal mogen opzoeken.
Deed het weer behoorlijk in zijn 4 de profmatch ooit. Staat een stevig kopke op, zowel letterlijk als figuurlijk.

't Zal afzien zijn morgen, ik heb bitter weinig hoop op winst van Club. Ze spelen al zo lang zo slecht en nu is het van moeten, da's geen goeie combinatie.
Misschien moet ik mij lam zuipen zodat ik uitgeteld ben tegen dat de match begint, die spanning kan ik niet aan. Veel moeite of geld zal het mij niet alleszins niet kosten, bedankt COVID-19.

NO ANGSTZWEET, NO GLORY
Bluvn bibberen :unsure:

Als ze morgen verliezen dan gaat Genk wss kampioen spelen vrees ik. Op 3-4 maanden van ongenaakbaar tot kampioenschap mogelijk verspelen. Het blijft toch een speciaal spelleke, dat voetbal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan