Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Begin maar met Antwerp morgenNu kunnen we kampioen worden in het Astridpark, het zal ze leren.
Ja dat wel, maar ook niet zoveelSorry mannen , maar Genk was wat sterker , Ge gaat het zelf moeten doen![]()
Nope maar in de laatste 16 lukte het weeral niet voor ons , toch veel wedstrijden zo gespeeld imo .Ja dat wel, maar ook niet zoveel
Die jongen is net 18 jaar. Geef hem tijdVerbruggen heeft nu 4 matchen gekeept. Hij laat nu toch ook niet bepaald een onuitwisbare indruk na. Hij staat niet te bibberen bij een terugspeelbal zoals Wellenreuther, maar voor de rest is er toch weinig verschil.
Zie maar dat ge morgen niet verliest of ik zie het slecht aflopen hoor.Nu kunnen we kampioen worden in het Astridpark, het zal ze leren.
Wel 4 matchen in de PO 1 eVerbruggen heeft nu 4 matchen gekeept. Hij laat nu toch ook niet bepaald een onuitwisbare indruk na. Hij staat niet te bibberen bij een terugspeelbal zoals Wellenreuther, maar voor de rest is er toch weinig verschil.
bwa, op zich staat Club er nog altijd vrij goed voor. Zelfs als ze tegen Antwerp en Anderlecht maar 1/6 halen, moet Genk nog steeds alles winnen om erover te komen. Hoe je het ook draait of keert, Club heeft het sowieso tot het einde in eigen handen. Ik denk niet dat ze dit nog uit handen geven, zelfs niet in de huidige miserabele vorm.Zie maar dat ge morgen niet verliest of ik zie het slecht aflopen hoor.
Ik weet ook gewoon niet hoe. Toevallig 2 goals gemaakt tegen Anderlecht en voor de rest het grote niets aanvallend, vreselijk.Alsof Club gaat winnen morgen. Dit wordt nog iets.
Precies een coach die de titelambities niet durft uitspreken! Ge mist nog "we kijken enkel naar onder, "we bekijken het match per match" en "ons doel voor het seizoen was derde en dat blijft zo."Oh man. Als ik het iemand gunde, was het Dessers wel. Nog één punt voor de 2de plaats en het toch spannende PO'S gemaakt. We kunnen tevreden zijn voorlopig. Nu nog de kers op de taart en donderdag die 2de plaats vastleggen.
Blijft toch flauwe zever dat ze bij gelijke stand na de play-offs plots naar de rangschikking van het reguliere seizoen kijken om te beslissen wie hoger eindigt. Het is zogezegd "kampioen worden tegen de grote ploegen" maar als ge dan gelijk eindigt, gaan we toch kijken naar wat ge misschien tegen Moeskroen of Cercle hebt laten liggen. Kijk dan naar onderling resultaat in de play-offs of zo als dat de focus is van uw kampioenschap, ge zou denken dat de helft van de punten behouden al genoeg voordeel is dat overgeheveld wordt vanuit het reguliere seizoen.Zelfs als ze tegen Antwerp en Anderlecht maar 1/6 halen, moet Genk nog steeds alles winnen om erover te komen.
Gigantisch verschil wel tussen een 18 jarige die volgend jaar 2 de keeper is, en een 23 jarige die volgend seizoen wss andere oorden zal mogen opzoeken.Verbruggen heeft nu 4 matchen gekeept. Hij laat nu toch ook niet bepaald een onuitwisbare indruk na. Hij staat niet te bibberen bij een terugspeelbal zoals Wellenreuther, maar voor de rest is er toch weinig verschil.
Bluvn bibberen't Zal afzien zijn morgen, ik heb bitter weinig hoop op winst van Club. Ze spelen al zo lang zo slecht en nu is het van moeten, da's geen goeie combinatie.
Misschien moet ik mij lam zuipen zodat ik uitgeteld ben tegen dat de match begint, die spanning kan ik niet aan. Veel moeite of geld zal het mij niet alleszins niet kosten, bedankt COVID-19.
NO ANGSTZWEET, NO GLORY