Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
A ja zwart geld dient idd om andermans vakantie te betalen :sneaky:
Ik zeg in mijn post toch duidelijk dat ik het begrijpelijk vind dat we in de toekomst geen winstpremies meer gaan krijgen. Ik zeg gewoon dat dat altijd een fijn extraatje was. Weigert gij geld als ge dat krijgt?

De verdediging van Vanaken zijn fout gaat weer echt erover. Halen ze de fout van Toma er zelfs bij vanuit Brugge met als redenering dat de volgens hen veel zwaardere fout (it wasn't) een even zware straf (kreeg een speeldag meer) kreeg. Ik vraag me af of ze daar enige schaamte voelen in Brugge, al vermoed ik dat ik het antwoord op die vraag wel ken.

Het constant wijzen naar andere fouten (Haroun is gepasseerd en Odidja stond ook op het menu tot Brugge hiervoor berispt werd) is overigens ook maar vreemd als niet-supporter (dat wij dat doen aan de zijlijnen kan ik wel begrijpen). Want als we zo gaan beginnen, kan elke ploeg elke week langskomen bij de bond om elke gele kaart voor protest aan te vechten gepaard gaande met beelden van Vanaken, Vormer, Rits en co.

Begrijp me niet verkeerd. Dat ze in de verdediging gaan, snap ik. Dat hebben wij ook gedaan indertijd bij Mali. Maar de argumenten die passeren... Ik kan er niet echt bij.

Laatst bewerkt:
Ja, ik ging dat ook gelaten hebben eigenlijk. Allé in beroep om een statement te maken kon ik begrijpen, maar nu gewoon aanvaarden en verder.

Moest daar nu eens een deftige kop op staan hé, ik geloof echt dat die voor het hoogst haalbare zou kunnen gaan. Hij is sterk, groot, atletisch, snel, technisch goed en scoort vlot.

Je zou kunnen proberen hem dat duidelijk te maken door naar pakweg Balotelli te verwijzen en waar die nu zit, en dat hij met zijn talent echt wel in pakweg de top van Italië, Engeland of Duitsland zou kunnen terechtkomen, maar ik vrees dat het gewoon zo fout zit in zijn hoofd dat het verloren moeite is.

Curieus welke club/trainer zich daar aan gaat willen wagen eerlijk gezegd...
Is puur fysiek een absolute topper in wording maar steek zijn verstand in een vogel en het beestje vliegt achteruit he.

Mits deftige begeleiding kan je daar nog wel iets van maken maar ik vraag me ondertussen wel af of die begeleiding niet komt van Antwerp of dat hij ze gewoon niet wil aanvaarden.

Morgenavond: Franky Vercauteren verlaat Antwerp en wordt opnieuw trainer RSC Anderlecht 🤣🤣

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan