Gewoon kapot gegaan van de stress, nu afmaken in bxl 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goh is dat niet wat streng? 5 spelers (eigenlijk 6 met Refaelov erbij) vervangen zonder kwaliteitsverlies doet niemand e. Dat was bij Club hetzelfde met de corona gevallen hoor. Ik vind dat Antwerp, ondanks de afwezigen toch nog gretig speelt!Te zwakke kern om het gemis van Haroun, Verstraete, Lamkel Zé, Batubinsika, Gelin op te vangen.
We hebben het dit seizoen ook heel moeilijke tegen het stevigere werk zoals Brugge vandaag speelde. Waar voor de duidelijkheid niets mis met is. We zijn iets te soft geworden vind ik. Van een ploeg die steevast in de top 5 van de overtredingen stond naar de ploeg die het minste overtredingen maakt van heel eerste klas. Beetje onantwerps waarmee ik niet bedoel dat we vuil moeten spelen maar een beetje meer duelkkracht zou we terug mogen.
Dan gade toch een pak beter moeten spelenGewoon kapot gegaan van de stress, nu afmaken in bxl![]()

Jullie ook denk ikDan gade toch een pak beter moeten spelen![]()

Wij speelden toch ni slecht in de PO’s?Jullie ook denk ik![]()
Ja, misschien wel. Het is misschien een beetje de teleurstelling die sprak omdat ik ons deze PO's best goed vind spelen maar de resultaten achter blijven door een combinatie van redenen.Goh is dat niet wat streng? 5 spelers (eigenlijk 6 met Refaelov erbij) vervangen zonder kwaliteitsverlies doet niemand e. Dat was bij Club hetzelfde met de corona gevallen hoor. Ik vind dat Antwerp, ondanks de afwezigen toch nog gretig speelt!
" posts af zijn.
Dat doet mij altijd denken aan die ene post waarin Jonas een roemloze nederlaag orakelde voor Essevee, die dan later op de dag met vijf goals verschil gingen winnen van Cercle. Het is maar zeker alst zeker is, ik juig nog niet.Ik ben vooral blij dat we toch weer een aantal maanden van de jaarlijks terugkerende"pffff we gaan het ZO hard weggeven hé![]()
![]()
" posts af zijn.
Dat doet mij altijd denken aan die ene post waarin Jonas een roemloze nederlaag orakelde voor Essevee, die dan later op de dag met vijf goals verschil gingen winnen van Cercle.
Alvast proficiat aan Club Brugge en het humble bragging supporterslegioen hier.
FixedHet is maar zeker alst zeker is, ik juich nog niet.
Maar zou liever antwerp dan zien winnen, dan is de druk van de ketel voor te gaan spelen in Brussel.
Daar zijn we ook nog niet gewonnen, al zou ik hopen dat ze daar revange nemen.
Zou natuurlijk wel heel mooi zijn voor de titel daar te nemen op hun veld.
Kan me al inbeelden hoeveel boel er gaat komen en op dees forum ook.

Nahrie pleaseIk ben vooral blij dat we toch weer een aantal maanden van de jaarlijks terugkerende"pffff we gaan het ZO hard weggeven hé![]()
![]()
" posts af zijn.
Dat doet mij altijd denken aan die ene post waarin Jonas een roemloze nederlaag orakelde voor Essevee, die dan later op de dag met vijf goals verschil gingen winnen van Cercle.
Alvast proficiat aan Club Brugge en het humble bragging supporterslegioen hier.
Ik vind dat toch ook opvallend dat daar in het voetbal zo weerspannig over wordt gedaan. In USA zijn alle sporten gericht op playoffs (NFL, NBA, NHL, MLB, ,MLS, NCAA, ...). Ik vind dat gewoon fantastisch. Er zit ook gewoon zo'n grote commerciële machine achter die zaken en er wordt zo hard toegeleefd naar de playoffs. Ook zijn er in Europa wel wat sporten/competities met playoff formats (basketbal, volleybal, ...). In het Europese voetbal lijkt het niet te pakken, maar vooral omdat mensen & organisaties vastgeroest zitten bij dat idee lijkt me.Amai, competitie vervalsing dan nog.
Ja, als men dit in het midden van het seizoen zou beslissen heb je volledig gelijk.
Nu weet je dit echter perfect opvoorhand.
Bizar dat NBA en NFL fans niet moord en brand schreeuwen, die beginnen zelfs gewoon from scratch In de Playoffs.
Alle respect dat mensen geen fan zijn van de playoffs. Maar beweren dat het oneerlijk zou zijn, of competitievervalsing is, vind ik een heel flauw argument.
Ieder jaar een spannende competitie, en de beste ploegen van de competitie die onderling beslissen wie kampioen wordt vind ik gewoon zeer amusant, en een meerwaarde voor de competitie.
Bwah Kampioen gade wel worden imo , denk zelfs voor jullie afzakken naar ons , ik had jullie gewoon sterker verwacht in de PO’s , maar je ziet , voetbal is onvoorspelbaarHet is maar zeker alst zeker is, ik juig nog niet.
Maar zou liever antwerp dan zien winnen, dan is de druk van de ketel voor te gaan spelen in Brussel.
Daar zijn we ook nog niet gewonnen, al zou ik hopen dat ze daar revange nemen.
Zou natuurlijk wel heel mooi zijn voor de titel daar te nemen op hun veld.
Kan me al inbeelden hoeveel boel er gaat komen en op dees forum ook.

Dat het beter mocht in de play offs das zeker, het is nog niet binnen natuurlijk.Bwah Kampioen gade wel worden imo , denk zelfs voor jullie afzakken naar ons , ik had jullie gewoon sterker verwacht in de PO’s , maar je ziet , voetbal is onvoorspelbaar
Hopelijk een lekkere 3-0 , maar ik vrees ervoor![]()
Ik denk dat Genk het gaat laten afweten, waardoor de titel al gaat binnen zijn voor de match startGewoon kapot gegaan van de stress, nu afmaken in bxl![]()
Dat kan inderdaad een realistisch scenario zijn. hoe je het ook draait of keert, de druk komt er nu ook op bij Genk... Er worden toch bepaalde verwachtingen gecreëerd door de buitenwereld, hoe onredelijke/onterecht dat ook is.Ik denk dat Genk het gaat laten afweten, waardoor de titel al gaat binnen zijn voor de match start

Zou goed zijn voor Brugge want idd als het van te moeten is...Ik denk dat Genk het gaat laten afweten, waardoor de titel al gaat binnen zijn voor de match start
Lijkt me vooral door supporters van ploegen te zijn. Ik volg het nationale voetbal al jaren als neutraal toeschouwer en ik vind het nu bv geweldig dat die play offs spannend zijn. Dat een Genk nog terug komt en het misschien tot op de laatste speeldag gaat duren eer er een kampioen gekend is. Maar ik kan me inbeelden dat het als Club supporter nu om te sterven is en je gewoon die titel wil.Ik vind dat toch ook opvallend dat daar in het voetbal zo weerspannig over wordt gedaan. In USA zijn alle sporten gericht op playoffs (NFL, NBA, NHL, MLB, ,MLS, NCAA, ...). Ik vind dat gewoon fantastisch. Er zit ook gewoon zo'n grote commerciële machine achter die zaken en er wordt zo hard toegeleefd naar de playoffs. Ook zijn er in Europa wel wat sporten/competities met playoff formats (basketbal, volleybal, ...). In het Europese voetbal lijkt het niet te pakken, maar vooral omdat mensen & organisaties vastgeroest zitten bij dat idee lijkt me.

)en Brugge heeft nu zijn dipje.Bon, bij ieder normaal denkend mens, is er toch niemand die twijfelt of Brugge kampioen speelt, en of het verdiend is.Ik snap gewoon niet dat er zelfs nog maar discussie is dat Brugge niet de verdiende kampioen zou zijn, 15 ptn voorsprong, komaan! als je soms die FB reacties leest.
De andere ploegen hebben hun dipje gehad in de reguliere competitie, (die van ons duurt al een paar seizoenen ma soit)en Brugge heeft nu zijn dipje.
Dat kan inderdaad een realistisch scenario zijn. hoe je het ook draait of keert, de druk komt er nu ook op bij Genk... Er worden toch bepaalde verwachtingen gecreëerd door de buitenwereld, hoe onredelijke/onterecht dat ook is.