Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem, moet donderdag gebeuren, zondag kan ik echt niet aanAls het op zondag aankomt zie ik ons toch ook wel gewoon choken eigenlijk. Maar daar gaak nu toch ff niet aan denken![]()

Ik snap ook niet dat de laatste 2 speeldagen niet tegelijk zijn.Tis toch onbegrijpelijk eigenlijk dat deze speeldag gewoon niet samen wordt gespeeld. In andere landen is dat toch wel zo. Als je dan de kalender van deze en de laatste 2 matchen zien valt het wel op dat Club Brugge telkens als laatste stond geprogrammeerd. Helemaal fair is die kalender toch niet opgemaakt. Nu verdiend Brugge de titel wel, daar niet van. Maar het valt mij wel op
Ja ik weet ook zeer goed waarom dit is. Maar tis triestig dat ze TV en geldgewin weer boven het sportieve en eerlijkheid kiezen.Ik snap ook niet dat de laatste 2 speeldagen niet tegelijk zijn.
Of jawel, ik snap het wel...TV!
Kompany haalde het net ook aan in zijn persbabbel dat dit eigenaardig is.Ik dacht echt dat dat al jaren verplicht was. Echt fair vind ik toch ook niet.
En dat levert toch ook gewoon leuk spektakel op, ook op tv.
Dat nieuw voetbal contract met eleven dat is nogal top eh, ben vorige zomer daar dus voor naar proximus gegaan al veel spijt van eerlijk gezegd ( vooral ontbreken van de PL )Ik dacht echt dat dat al jaren verplicht was. Echt fair vind ik toch ook niet.
En dat levert toch ook gewoon leuk spektakel op, ook op tv.
Die kopen alle rechten op. Volgende keer als da van de PL afloopt zullen die dat ook wel opkopen.Dat nieuw voetbal contract met eleven dat is nogal top eh, ben vorige zomer daar dus voor naar proximus gegaan al veel spijt van eerlijk gezegd ( vooral ontbreken van de PL )
Als Genk donderdag niet wint, moet Anderlecht dan een erehaag vormen voor de nieuwe kampioen?
Zou minstens even geniaal zijn als daar kampioen spelen.
Erehaag hahahaDenk dat ze dat bij Anderlecht zeker gaan doen, ja. Op dat vlak tonen ze altijd respect & zal nog meer zijn nu met Kompany erbij.
Erehaag hahaha
Benieuwd of ze er komt of nietAnderlecht hoopt geen erehaag te moeten vormen voor Club Brugge. Vincent Kompany vindt wel dat Club de titel verdient, maar wil de slotspeeldag nog spannend maken

2 keer thuisoverwinning zou wel lachen zijn vandaag ja. Dan weet ik het niet voor zondagLaten we (realistisch) hopen dat die erehaag van ons gaat moeten komenMaar liefst uiteraard gewoon geen doordat het ongelooflijk spannend is, maar daar geloof ik eerlijk gezegd niet echt in.
![]()
Altijd al willen schitteren in de Ghelamco Arena? In mei kan je een pleintje reserveren voor 10 vrienden
Op 19 mei zal KAA Gent zijn laatste thuiswedstrijd van dit seizoen spelen. Dat betekent normaal gezien dat het veld in de Ghelamco Arena enkele maanden niet bespeeld wordt. Tot nu, want wie altijd al eens heeft willen schitteren op het plein van de Buffalo’s, krijgt binnenkort de kans om die...www.hln.be
Weekje langer braak? Snel een manier verzinnen om bijna 1000euro per uur te verdienen
Echt fantastische vorm van community bonding. De mensen uit de Brugsepoort of Rabot gaan met plezier 155/uur betalen!
Via Farys komt daar al genoeg geld binnen van de burger.heeft toch helemaal niets met de community bonding te maken? Die doen sowieso voldoende acties voor de door u opgesomde doelgroepen
Gewoon een tof initiatief voor de fans. 15 euro pp is misschien niet weinig maar ook niet onoverkomelijk