Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bijna 5-0 lol, wat een kampioenenploeg. Dessers trapt nog liever los op de kop van de tegenstrever, zo nonchalant zijn ze. Ze kunnen zich alles permitteren wat ze willen.

Fuck my life vent, straks wereldkampioenschap nagelbijten en kas opfretten. En ik ga winnen :coolbrows:

200.gif

Bring it!

Deze PO's:
Anderlecht 6 goals
Club 4 goals
..
Ach het moet altijd gespeeld worden , het kan zijn da ge een pandoering krijgt van ons of da we weeer paar schijtgoals tgenkrijgen ( lees fouten in de verdediging) maar allezins geen erehaag ;) mogen de beste winnen

De beste de beste, niets van, Club moet winnen ...
Pfft, op van de stress, ik ga hier niet te veel meer lezen, maakt het enkel maar erger.

De beste de beste, niets van, Club moet winnen ...
Pfft, op van de stress, ik ga hier niet te veel meer lezen, maakt het enkel maar erger.

Kijk nog even naar de samenvatting van genk - antwerp en geniet van het fantastische spel van Genk. Wist je dat Genk evenveel gescoord heeft tegen Antwerp als Club Brugge in afgelopen 4 wedstrijden samen?

Als je niet helemaal blij wordt bij het zien van die beelden, dan weet ik het ook niet.

Raarste seizoen van Genk ever. 3 coaches gehad, 2 megadips, plotseling meedoen voor titel.
In augustus had ik eens goed gelachen, kern bestond uit jongetjes en provinciaal niveau.
Seizoen is sws al geslaagd, maar toch eens voor Anderlecht supporteren.

Bon, succes allemaal! Hopelijk gewoon een faire match zonder veel gedoe, maar genoeg ambiance! En opt einde minstens één punt voor Club uiteraard 🙈

No way dat Club van dit Genk zomaar even wint, dus het moet echt vanavond gebeuren. Anders is denk ik de titel echt wel voor Genk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan