Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfft, het zit ook gewoon niet mee hé jongens toch. Tjah, is gewoon strafschop zeker tegenwoordig.
Voor de rest maakt Anderlecht niets klaar en klopt het tactisch echt wel, maar daar zijn we nu weer vet me, jongens toch.

Kunt ook zeggen dat ge geluk afdwingt.. 😉

Jah, voor deze eerste helft kan je dat gewoon niet zeggen hé. Als je constant het doel bestookt, kan er eens een bal goed vallen inderdaad ... Hier hebben we een fase met geen enkel doelgevaar die opeens tot een strafschop leidt.

Zo'n panenka penalty moet nu ook niet voor mij. Maar Mignolet lag wel goed in de hoek waar Nmecha normaal zijn penalties zet dus het was wel goed om eens af te wisselen.

Aub zeg. Jullie zijn deze match absoluut nergens en komen op zo'n belachelijke penalty weer gelijk.
Volledig mee eens , maar gij laat het uitschijnen dat wij enkel kunne winnen met belachelijke goals tegen jullie , ook ni waar , neem nu uwe wereldgoal van hans , kwil die dat nog is zien proberen

Pfft, het zit ook gewoon niet mee hé jongens toch. Tjah, is gewoon strafschop zeker tegenwoordig.
Voor de rest maakt Anderlecht niets klaar en klopt het tactisch echt wel, maar daar zijn we nu weer vet me, jongens toch.

Gewoon een prima eerste helft en dat dit weer ... Te mottig voor woorden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan