Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Awel ja, 3-3 je m'en fou. Mits versterking heeft Anderlecht toch meer kans om iets te doen in Europa dan Antwerp. Iedereen blij.

Kampioen worden op het veld van rsca met een overwinning ging die titel toch weer die extra glans gegeven hebben.
Ma soit. Club 2 maal op rij kampioen en dat op het veld van rsca.

Knap

Toch blij met het puntje, kan belangrijk zijn voor de derde plaats. Proficiat Club met de titel, op basis van het hele seizoen de verdiende kampioen!

Die 3-3 maakt echt helemaal niets uit. Proper gespeeld van Club vandaag, zat goed in mekaar.

Echt ideaal nog die late goal, echt opgelucht. Wereld van verschil. Kompany zijn vreugde, lol. :p

En proficiat aan Club, kampioen is altijd verdiend!

Kampioen worden op het veld van rsca met een overwinning ging die titel toch weer die extra glans gegeven hebben.
Ma soit. Club 2 maal op rij kampioen en dat op het veld van rsca.

Knap
Tbh maakt het mij niet echt uit. Ik hoop wel dat ze de puntjes op de i zetten tegen Genk. Vd Brom kreeg iets teveel noten op zijn zang.

Ik hoop dat Clement Horvath een afscheidsmatch gunt, want die zijn contract loopt af. Zag hem graag blijven maar die wilt (en moet) elke week spelen eigenlijk om verder te groeien.

Aan alle ploegen die vandaag landskampioen werden op het veld van RSCA, proficiat.

Aan alle ploegen die vandaag geen landskampioen werden op het veld van RSCA, ook proficiat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan