Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan er van denken wat je wil, maar 3 titels op rij zegt eigenlijk alles.
Jaja, akkoord hoor, enige is, dat zijn specifieke stijl van coachen/spelers benaderen volgens mij niet blijft werken, tenzij je de groep (deels) kan vernieuwen.
Je kan je niet van de indruk ontdoen dat sommige spelers toch wat uitgekeken zijn op hem, maar goed, dat zeg je mss gemakkelijker als het, zoals nu in de PO's niet draait.

3x wel gewoon een echt sterke kern. Stak er 2x met Club ver bovenuit kwa kern en met Genk een gelijkwaardige kern als Club. Clement doet het goed als het goed gaat, maar als het moeizaam gaat dan is het tactisch zeker geen genie en stuurt veel te laat bij.

Ik zou momenteel toch ook niet meteen weten wie ik als trainer van Club wil zien i.p.v. Clement.
Bob Peeters is wel vrij naar 't schijnt...

Buiten dat die er van ver op lijkt is dat ook geen optie, ik zou zelf ook niet weten wie beter zou doen dan Clement. Ga je al zeker niet in JPL vinden.

Deze winter toch paar transfers die te weinig gebracht hebben, clement heeft op bepaalde ogenblikken weinig of geen keuze om te vervangen zonder aan kwaliteit in te boeten.
Bestuur heeft bepaalde A targets niet kunnen halen deze winter, hopelijk deze zomer wel en dan is er zeker nog toekomst voor clement.

Deze winter toch paar transfers die te weinig gebracht hebben, clement heeft op bepaalde ogenblikken weinig of geen keuze om te vervangen zonder aan kwaliteit in te boeten.
Bestuur heeft bepaalde A targets niet kunnen halen deze winter, hopelijk deze zomer wel en dan is er zeker nog toekomst voor clement.
inderdaad, Diatta is eigenlijk nooit deftig vervangen geweest

PS een goe dikke sigaar mee nen Laddie 8 is een goeie viering gebleken :D

Laatst bewerkt:
Jaja, akkoord hoor, enige is, dat zijn specifieke stijl van coachen/spelers benaderen volgens mij niet blijft werken, tenzij je de groep (deels) kan vernieuwen.
Je kan je niet van de indruk ontdoen dat sommige spelers toch wat uitgekeken zijn op hem, maar goed, dat zeg je mss gemakkelijker als het, zoals nu in de PO's niet draait.
Probleem is ook dat vele spelers al (te) lang in Brugge rondlopen. Op den duur is dat logisch dat ze wat uitgekeken worden op de club. Dat gebeurd gewoon.

Benieuwd wat er deze zomer gaat gebeuren. Lijkt me een komen en gaan te worden bij de top 4.

Proficiat aan de Brugge supporters! Oververdiend! Dat dit dan nog gebeurd op het veld van anderlecht maakt het extra mooi.:coolbrows:

Als ge de na-oorlogse bekijkt (invoering profvoetbal), is het verschil toch al een pak kleiner ;)
Kwam de eerste titel van sporting niet pas meteen na WO II ? :unsure:
Neem dan "Vanaf de jaren '70", dan klopt uw stelling wel ;-) (20 titels versus 16 titels)

Toch schandalige beelden eigenlijk, en al even schandalig dat de politie dit gewoon toelaat.

als neutrale PO1 kijker, vind ik het jammer dat de ontknoping niet valt op de laatste speeldag....
had een bere affiche geweest....

beetje zoals Standard op Genk in 2012, toen genk ook het hele seizoen de beste was, maar standard een super PO speelde, en 26 op 30 haalde. ook toen moest standard winnen op genk. maar speelden slechts gelijk
(exact zoals nu genk moest winnen op brugge). wat een match was dit in 2012,
en wat een match zou dit ook nu weer geweest zijn !!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan