Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha Munoz. Verschiet er van dat die nog niet meer penaltyfouten heeft gemaakt dit seizoen, heb die altijd al een wilde verdediger gevonden.

En lol, Vanaken mist zowaar eens.

Als het zo doorgaat zie ik ons op Antwerp geen punten halen. Ze zijn zeer gevaarlijk op stilstaande fases, ooit gaat de bal eens goed vallen.

Vormer die is echt vervloekt om te scoren als 't gene vrije trap is :rolleyes: Altij just ni

Als VDB enkel iets van dat eten heeft gezegd, vermoedelijk in het Nederlands, heeft dienen debutant dat dan verstaan? Ik bedoel een gemiddelde Gentenaar praat al geen Nederlands, laat staan een nieuwe speler in onze pintjes competitie

Als VDB enkel iets van dat eten heeft gezegd, vermoedelijk in het Nederlands, heeft dienen debutant dat dan verstaan? Ik bedoel een gemiddelde Gentenaar praat al geen Nederlands, laat staan een nieuwe speler in onze pintjes competitie

Toon, mimiek, lichaamstaal ... kunnen ook voldoende zijn om een verwijt te identificeren. De vertaling kwam dan waarschijnlijk later. Uiteindelijk kunnen we enkel speculeren. Enkel de aanwezigen kunnen duidelijkheid scheppen.

Horvath keept wel weer een uitstekende match, jammer dat hij nooit zeker genoeg was om zichzelf te bewijzen

Klopt, heeft alleszins de kwaliteiten om zijn plaatsje onder de lat te verdienen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan