sharpshot Well-known member 23 mei 2021 #4.901 Solleke89 zei: Tiens, wij hebben al pinals tegen gekregen voor zulke handsballen... Klik om te vergroten... dees snap ik nu ook niet
Solleke89 zei: Tiens, wij hebben al pinals tegen gekregen voor zulke handsballen... Klik om te vergroten... dees snap ik nu ook niet
blub Well-known member 23 mei 2021 #4.902 Sportinggboy zei: Triest eigenlijk als ze niet willen corrigeren met die VAR. Klik om te vergroten... Als de VAR het niet 100% kan zien dat de beslissing fout is, kunnen ze ook niet ingrijpen, denk dat hier het gevaal gaat zijn.
Sportinggboy zei: Triest eigenlijk als ze niet willen corrigeren met die VAR. Klik om te vergroten... Als de VAR het niet 100% kan zien dat de beslissing fout is, kunnen ze ook niet ingrijpen, denk dat hier het gevaal gaat zijn.
Solleke89 Well-known member 23 mei 2021 #4.903 sharpshot zei: dees snap ik nu ook niet Klik om te vergroten... Yup, is gewoon zuivere hensbal...
Sportinggboy Well-known member Supporter 23 mei 2021 #4.904 blub zei: Als de VAR het niet 100% kan zien dat de beslissing fout is, kunnen ze ook niet ingrijpen, denk dat hier het gevaal gaat zijn. Klik om te vergroten... Zou kunnen. Ben de match niet aan het zien.
blub zei: Als de VAR het niet 100% kan zien dat de beslissing fout is, kunnen ze ook niet ingrijpen, denk dat hier het gevaal gaat zijn. Klik om te vergroten... Zou kunnen. Ben de match niet aan het zien.
Babaluna Well-known member 23 mei 2021 #4.905 quo_vadis zei: @Babaluna omdat het toch lachwekkend is dat er in zo'n match, zo'n dubieuze beslissingen worden genomen Klik om te vergroten... ik zeg u Boucaut , meest onbekwame arbiter en dan laten ze toch zo'n belangrijke match fluiten
quo_vadis zei: @Babaluna omdat het toch lachwekkend is dat er in zo'n match, zo'n dubieuze beslissingen worden genomen Klik om te vergroten... ik zeg u Boucaut , meest onbekwame arbiter en dan laten ze toch zo'n belangrijke match fluiten
P Pierre-Jean Banned 23 mei 2021 #4.906 Pegasus zei: Heeft helemaal niets met 'woke zijn' te maken Klik om te vergroten... Maar toch zie ik het probleem niet echt? Ik zie de insteek niet?
Pegasus zei: Heeft helemaal niets met 'woke zijn' te maken Klik om te vergroten... Maar toch zie ik het probleem niet echt? Ik zie de insteek niet?
sharpshot Well-known member 23 mei 2021 #4.907 Mbamba met een sterk match, zoals je ook bij NXT zag, moet natuurlijk nog veel groeien maar er zit echt veel in.
Mbamba met een sterk match, zoals je ook bij NXT zag, moet natuurlijk nog veel groeien maar er zit echt veel in.
makila Well-known member Crowdfunder FE 23 mei 2021 #4.912 Solleke89 zei: Gerechtigheid, nu er nog over gaan! Klik om te vergroten... Ba wah 1-1 is toch een terechte tussenstand? Genk geeft weinig kansen weg. De scheids is wel weer slecht true ..
Solleke89 zei: Gerechtigheid, nu er nog over gaan! Klik om te vergroten... Ba wah 1-1 is toch een terechte tussenstand? Genk geeft weinig kansen weg. De scheids is wel weer slecht true ..
Hazz Well-known member Crowdfunder FE 23 mei 2021 #4.915 In welk universum is dit een fucking clear error.
Solleke89 Well-known member 23 mei 2021 #4.918 Ffs... zuivere hensbal fluiten ze niet en dit is dan opeens penalty? Echt waar, onbekwame kutarbitrage hier in België, krijg er echt het schijt van.
Ffs... zuivere hensbal fluiten ze niet en dit is dan opeens penalty? Echt waar, onbekwame kutarbitrage hier in België, krijg er echt het schijt van.
Remake Crew Member Crowdfunder FE 23 mei 2021 #4.919 Best dat Club al kampioen is, stel je voor dat je door zo'n onterechte penalty (zelf na VAR, wtf?) tweede wordt.
Best dat Club al kampioen is, stel je voor dat je door zo'n onterechte penalty (zelf na VAR, wtf?) tweede wordt.