Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dessers duwt toch ook Mechele gewoon bij die fase?
Verschiet toch van de marginale comments van Genk-supporters op Sporza vandaag. Alsof ze de titel willen na vandaag.
) . En daarvoor moet dit forum toch een beetje te neutraal blijven 
Akkoord met Onuachu, die kerel heeft een heel seizoen geheerst zonder ondetbreking. Lang heeft toch ook even een dipje gehad.
Volgend seizoen gewoon Lang de GS geven![]()
Tis da denk wel dat hij gelijk heeft ma moeilijk nu al te zeggen.
Denk trouwens dat het samenspelend trio van Genk vooran nog altijd sterk is met Dessers vooraan, heeft ook veel nuttige kwaliteiten. Zou er de eerste wedstrijden gewoon direct een paar moeten maken voor het zelfvertrouwen. Ik zie het echt nog goedkomen met Cyriel. Heel jammer gewoon dat hij toch gaat afgetoetst worden aan de kunsten van big P, een heel andere speler...
Naart schijnt over de micro gevallen bij het zingen![]()
Noa Lang mist de eindronde van het EK U21 met hamstringblessure | sporza
Het seizoen van Noa Lang zit er helemaal op. Normaal gezien had de aanvaller van Club Brugge nog een toetje moeten krijgen op de eindronde van het EK voor beloften (31 mei tot 6 juni), maar een hamstringblessure gooit roet in het eten.sporza.be
Das ook jammer

Voor ons minder jammer, grotere kans dat hij bij ons blijft volgend seizoen![]()
Noa Lang mist de eindronde van het EK U21 met hamstringblessure | sporza
Het seizoen van Noa Lang zit er helemaal op. Normaal gezien had de aanvaller van Club Brugge nog een toetje moeten krijgen op de eindronde van het EK voor beloften (31 mei tot 6 juni), maar een hamstringblessure gooit roet in het eten.sporza.be
Das ook jammer

ging de veters van Kompany dicht doen

Dat weet ik niet, denk dat hij sowieso weg is en dat EK kon de prijs enkel maar hoger zetten. Nu als hij daardoor blijft is het een zegen.Voor ons minder jammer, grotere kans dat hij bij ons blijft volgend seizoen![]()
Ik vind dat wij nog niet zo'n slecht seizoen hebben gedraaid , buiten wa te veel gelijke spelen , beetje pech met den arbiter ( heeft elke ploeg wel eens) , Veel te veel pech met blessures (sleutelspelers)
Ten eerste wil ik toch wel onze coach feliciteren , bakken kritiek , sereen blijven en Europees afdingen , topper!
Het voordeel dat hij altijd zal hebben is Neerpede ( volgens mij nog altijd een van de beste jeugdopleidingen van Europa) , volgend jaar zal er weer jeugd mogen meedoen van Vince .
Het tweede voordeel die hij heeft zijn connecties , er was geen sprake geweest van Nmecha als Vince niet bij ANderlecht zat , kan dus ook een voordeel zijn (Aguero stopt bij Man City , get him vinnie)
Bwah , alles goed praten heSterke mannaert in extra time.
Proficiat aan onuachu met prof voetballer van het jaar dik verdiend. En veel sterkte aan miguel Van damme kerel zag er niet goed uit op de beelden.
Bwa die zever van punten halveren druist in tegen sportgedachte is toch dikke zeverSterke mannaert in extra time.
Proficiat aan onuachu met prof voetballer van het jaar dik verdiend. En veel sterkte aan miguel Van damme kerel zag er niet goed uit op de beelden.