Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dessers duwt toch ook Mechele gewoon bij die fase?

Verschiet toch van de marginale comments van Genk-supporters op Sporza vandaag. Alsof ze de titel willen na vandaag.

Marginale comments zijn er (altijd) van beide zijden en niet een beetje. Dat is (jammer genoeg) het internet. Dus daarvoor zou ik toch niet zo zitten wijzen naar één kant.

Ik denk ook niet dat dat iets is om hier te bespreken, want dat resulteert altijd in een welles-nietes en heen-en-weer-schieten spelletje (want oh boy heb ik ook heel wat opmerkingen na gisteren :D ) . En daarvoor moet dit forum toch een beetje te neutraal blijven ;)

Jongens we zijn kampioen !! genk mooie tweede en bekerwinnaar wat ook een heel goed seizoen is.
Vanavond prof voetballer van het jaar zal wel naar onuachu gaan kerel verdient het gewoon ( eigenlijk gouden schoen ook )

Akkoord met Onuachu, die kerel heeft een heel seizoen geheerst zonder ondetbreking. Lang heeft toch ook even een dipje gehad.

Volgend seizoen gewoon Lang de GS geven :p

Akkoord met Onuachu, die kerel heeft een heel seizoen geheerst zonder ondetbreking. Lang heeft toch ook even een dipje gehad.

Volgend seizoen gewoon Lang de GS geven :p

Ik verwacht dat zowel Lang als Onuachu niet meer in België spelen volgend seizoen. Indien wel is dat sowieso de top 2.

Tis da denk wel dat hij gelijk heeft ma moeilijk nu al te zeggen.

Is inderdaad moeilijk om te zeggen. Anderlecht zat dit seizoen in de unieke situatie dat ze noodgedwongen veel kansen moesten geven aan jonge spelers. Als de financiële situatie anders zou geweest zijn, hadden die spelers ook minder kansen gekregen. Wel logisch dat je die dan doorheen het seizoen progressie ziet maken.

En talent is natuurlijk niet genoeg om het te maken.

Denk trouwens dat het samenspelend trio van Genk vooran nog altijd sterk is met Dessers vooraan, heeft ook veel nuttige kwaliteiten. Zou er de eerste wedstrijden gewoon direct een paar moeten maken voor het zelfvertrouwen. Ik zie het echt nog goedkomen met Cyriel. Heel jammer gewoon dat hij toch gaat afgetoetst worden aan de kunsten van big P, een heel andere speler...

Denk trouwens dat het samenspelend trio van Genk vooran nog altijd sterk is met Dessers vooraan, heeft ook veel nuttige kwaliteiten. Zou er de eerste wedstrijden gewoon direct een paar moeten maken voor het zelfvertrouwen. Ik zie het echt nog goedkomen met Cyriel. Heel jammer gewoon dat hij toch gaat afgetoetst worden aan de kunsten van big P, een heel andere speler...

Ze mogen alleszins nooit met Dessers als DE spits aan het seizoen beginnen.
Ik geloof ook wel dat hij een zeer nuttige kernaanvulling kan zijn en genoeg minuten kan maken (speelde gisteren bvb wel best een goede match), maar als eerste spits zie ik het niet goedkomen.

Op dat vlak heb ik vooral schrik over de manier van spelen. Ik zie ons veel volk houden maar zonder Onuachu krijgt heel ons middenveld en onze flanken een andere manier van spelen voor zich. En ondanks dat hij er een hecht team van gemaakt heeft en een scheve situatie goed heeft rechtgetrokken, zie ik niet de coach in JVDB die dat er in de zomer echt inkrijgt.

goal.jpg

bij gebrek aan betere beelden

Ik vind dat wij nog niet zo'n slecht seizoen hebben gedraaid , buiten wa te veel gelijke spelen , beetje pech met den arbiter ( heeft elke ploeg wel eens) , Veel te veel pech met blessures (sleutelspelers)
Ten eerste wil ik toch wel onze coach feliciteren , bakken kritiek , sereen blijven en Europees afdingen , topper!
Het voordeel dat hij altijd zal hebben is Neerpede ( volgens mij nog altijd een van de beste jeugdopleidingen van Europa) , volgend jaar zal er weer jeugd mogen meedoen van Vince .
Het tweede voordeel die hij heeft zijn connecties , er was geen sprake geweest van Nmecha als Vince niet bij ANderlecht zat , kan dus ook een voordeel zijn (Aguero stopt bij Man City , get him vinnie :p)

Laten we vooral dure spelers die vaak geblesseerd zijn laten voor wat ze zijn.

Idd niet slecht gewerkt dit seizoen. Goeie leerschool voor zowel de jonge spelers, de jonge coach, Verbeke, Vandenhaute, Donvil.

Nu hopelijk stabiliteit in die gelederen, en wat meer slagkracht om de kern te versterken.

Europees voetbal leuke beloning, ookal is het maar Conference league.

Wordt wel weer een stevige zomer voor Verbeke. Van Musona, Trebel, Bakalli, Zulj, Vlap, Wellenreuter, Vranjes, Sanneh, Thelin, Makarenko, Nkaka moet je af raken. Al deze overbodige spelers ook een belachelijke loonlast voor de club.

Anderzijds moet men op zoek naar vervanger voor Nmecha en Sambi, ons 2 beste spelers. En ook Miazga en een winger mag er wel bij.

Mooie test voor de scouting.

Sterke mannaert in extra time.
Proficiat aan onuachu met prof voetballer van het jaar dik verdiend. En veel sterkte aan miguel Van damme kerel zag er niet goed uit op de beelden.

Sterke mannaert in extra time.
Proficiat aan onuachu met prof voetballer van het jaar dik verdiend. En veel sterkte aan miguel Van damme kerel zag er niet goed uit op de beelden.
Bwa die zever van punten halveren druist in tegen sportgedachte is toch dikke zever
Nou ja eigenlijk wel, gewoon van 0 terug beginnen zoals bij basket/volley/...

Als ik op OS spelen 2sec sneller zwem in de reeksen, kwartfinale en halve finale dan mag ik de finale ook niet met 6 seconde voor beginnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan