Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sympathie =/= fan zijn. Ik vind het ook vreemd dat dat blijft terugkomen, ik post hier al jaren op dezelfde manier over Anderlecht als andere ploegen. Meer zelfs, op 9lives kreeg ik continu het verwijt dat ik een FCB-fan was. :rolleyes:
Ik herinner me ook nog van toen dat jij idd duidelijk voor RSCA was. Maar de laatste jaren leek me dat idd volledig weg.

Het is u vergeven hoor, iedereen heeft wel ergens een onbegrijpelijke periode in zijn leven. Sommige droegen Buffalo's (de schoenen, niet de ploeg), anderen hadden een nektapijt, nog anderen een Scott vest... en sommigen supporterden voor paarswit. Allemaal onbegrijpelijk maar te vergeven. 😋 😁

Dat is toch wat anders dan Leko naar China qua loon en dus moeilijker te vergeven denk ik, aiai.

Dat is toch wat anders dan Leko naar China qua loon en dus moeilijker te vergeven denk ik, aiai.
Mwaa, in dat Amerikaans voetbal gaat ook best veel geld om. Is ook een pak dichter bij huis voor hem, zal ongetwijfeld meespelen.

Het zou me niet verbazen dat het een beetje in dezelfde verhouding zal zijn. Hetgeen Leko bij Antwerp kreeg, zal veel hoger zijn dan Losada bij GBA.

Valt alleen maar te begrijpen, zelfs als het niet om geld gaat. Enorm interessante competitie en enorm intrigerend land om te wonen.

Het moet wel een beetje pijn doen bij Beerschot dat ze toch wel een icoon niet kunnen verleiden om langer te blijven.

Jammer, bracht toch een bepaald type voetbal en stond voor iets.
Leuke persoonlijkheid ook.

Niet zo'n type zoals velen in het vijverke der trainers.

Hupla, Dost met z'n 2e.
Als ie zo'n dingen blijft doen, meer moet dat niet zijn op zich hoor momenteel. Doet zaken die onze andere (ex) spitsen niet kunnen hoor gewoon al door loopbewegingen.

Als ik moet kiezen tussen China en de VS is mijn keuze heel snel gemaakt.

Ik had dit alleen niet direct verwacht omdat Losada toch een serieuze band heeft met Beerschot in tegenstelling tot Leko met Antwerp.

Vorige coach van DC United was iemand die er al 10 jaar zat en nog altijd maar 400k USD kreeg op jaarbasis, kan me niet inbeelden dat Losada meer gaat krijgen, gezien hij nog maar een jaar hoofdtrainer is. Hoe is die uberhaupt topkandidaat in de States terwijl die er nooit gespeeld heeft en geen link heeft met die competitie. Vreemd.
Kan mij ook niet inbeelden dat het op salarisvlak bij Beerschot zo slecht zat dat zelf 330k euro al een serieuze verbetering zou zijn. Terwijl hij in Antwerpen toch een flat gekocht heeft, en Beerschot de "club van zijn hart" is. Hebben hem ook de kans gegeven om hoofdtrainer te worden en te laten blijven, ik had toch verwacht dat hij op zen minst het seizoen zou uitdoen.

Jammer, we zaten al in een serieuze dip. Dit gaat niet voor verbetering zorgen. We gaan de rest van het seizoen weer zoals vroeger naar onder mogen kijken.

En bon, 0-2 al na 18 minuten. Wij zei ook alweer dat Dost geen verbetering zou zijn voor Brugge?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan