Hier wil ik toch eens op reageren, omdat ik toevallig op ons forum (credits naar SN3!) een post zag hierover waaruit blijkt dat moeskroen wel degelijk het nodig deed hiervoor. Ik ga er hier natuurlijk eventjes van uit dat Moeskroen geen leugens verteld op hun twitter, en dit niet allemaal met voorbedachten rade is, wat me toch straf zou lijken.
Vrijdag: veld afgedekt om de match te kunnen laten doorgaan, dit zou wel degelijk hun veldwarming zijn, omdat niet iedereen dat zomaar kan betalen om dat in de grond te steken, kan dit ook, via een goedgekeurde manier via zeil en het blazen van warme lucht daaronder.
Zaterdagmiddag: veld ontdaan van dat zeil wat ettelijke uren duurt en volledig opgeplooid en weggebracht moet worden. Dit kan dus niet zomaar in een uurke gebeuren, ook moeten de lijnen nog hertrokken worden op dat moment. En de scheids moet het veld ook komen keuren dacht ik op een bepaald moment. Niettemin was het volledig sneeuwvrij (gemaakt).
Dat het dan begint te sneeuwen tussen de middag & de match, ja, je kan heus niet wachten tot een uur voor de match ofzo hé.
Zelfs als moest dat zeil nog sneeuw tegen houden, denk je dan echt dat dit iets oplevert? Goed om gans den boel te scheuren ja, dat wel.
Hieruit concludeer ik "moeskroen heeft er niet alles aan gedaan"? Ik dacht het niet.
Ik zou niet liever hebben dat Moeskroen zo snel mogelijk weg is uit eerste klasse, zeker hoe de boel daar gerunt wordt, maar dit vind ik dikke quatsch eigenlijk.