Ik begrijp gewoon totaal niet waarom hij met die 352 formatie speelt. Op zich kan Club wel in die formatie spelen, maar met de spelers die hij opstelt werkt dat niet deftig imo. In zo'n formatie moet je eigenlijk dan met Sobol en Mata als wingbacks spelen. De kwaliteiten van een Buchanan en Skov Olsen komen op die positie toch niet helemaal tot uiting, hoewel die laatste het wel uitstekend doet.Schreuder officieel naar Ajax. Goed gewerkt maar niet het voetbal dat ik wou zien, als hij hier weg gaat als kampioen kan je enkel maar tevreden zijn.
![]()
Club Brugge-trainer Alfred Schreuder officieel naar Ajax: "Maar eerst afscheid met prijs" | sporza
Wat hij gisteren weigerde te bevestigen, is nu toch al officieel. Club-trainer Alfred Schreuder trekt volgend seizoen naar Ajax Amsterdam. De Nederlander tekent er een contract voor twee seizoenen. "Dit is een geweldige kans", vertelt hij.sporza.be
Als je met Lang, CDK en Skov wil spelen dan moet je gewoon 433 spelen. Er is niets simpelers dan dat. Buchanan hoort trouwens (momenteel) gewoon thuis op de bank. Ik ging er vanuit dat ze die stilletjes aan gingen brengen, aangezien die eigenlijk al een heel seizoen MLS er heeft op zitten, maar die staat gewoon week in week uit basis. Logisch dat die voorlopig toch eerder tegenvalt.
Ik heb Schreuder alleszins een kans gegeven en hij haalt meer dan waarschijnlijk een logische titel binnen, maar ik ben er niet rouwig om dat Ajax 'm komt weghalen.