Jupiler Pro League 2021-2022

Is toch al een heel jaar dat voetbal van Union? :unsure:?

Olsson 😍
Bwa ze hebben toch ook matchen gehad, bv tegen jullie dat ze wouden voetballen en ook veel kansen kregen.

De ref gaat hier ook volledig mee in hun spel en laat maar begaan. Streng volgens de regels voor futuliteiten, maar bij fouten zweet in zen ogen.

Mitoma nog eens doorglijden op Olsson nu, just elleboog op Murillio.

Slim en leep noemt dat volgens Gilles, oké dan

in die fase waarvan gevonden wordt dat Mechele uitgesloten moeten worden (of geel has moeten krijgen), dus bestraft had moeten worden was echt wel onterecht

allereerst moet die fase al afgefloten worden omdat Frey Mechele gewoon omver loopt door er zwaar op te lopen en op Mechele in te beuken

daarna moet die fase ook nog eens afgefloten worden omdat Frey als hij op en over Mechele kroop hem flagrant in de rug duwde opdat dat Mechele niet zou kunnen recht staan, Mechele wou gewoon opstaan en Frey duwde hem in de rug terug hard de grond op

het feit dat die fase zover is mogen doorgaan tot het punt waar iedereen van vindt dat Mechele moest bestraft worden is gewoon onacceptabel aangezien Frey 2 overduidelijke fouten beging; het feit dat die fase totaal onterecht zo ver is mogen doorgaan en Mechele dus geheel onterecht had uitgesloten kunnen worden, dan mag er toch met absolute zekerheid gezegd worden dat Brugge daar eigenlijk benadeeld werd hoewel Mechele toch niet totaal onterecht werd uitgesloten, het had onrechtmatig gekund en dat is al erg genoeg op zijn eigen

Een teleurstellende sequel, ik vond uw eerste post op dit forum toch beter.

Brugge is in de dubbele confrontatie met Union er 2 keer uitgekomen als winnaar en dit niettegenstaande de arbitrage welke toch wel heer erg overduidelijk beide matchen gefloten hebben om Brugge te nekken, dat de arbitrage opzichtig zeer actief geprobeerd heeft Brugge 2 keer in het verlies te fluiten, dus met andere woorden dat de arbitrage echt wel maximaal getracht heeft Brugge de titel te ontnemen (totaal niet verrassend natuurlijk want ze proberen dit elk seizoen te doen opnieuw en opnieuw en ...)

maar het kampioenschap is nog niet gelopen, er zijn nog 2 matchen en er zullen in beide matchen nog meerdere dubieuze en onverklaarbare dingen gebeuren door de arbitrage om Brugge alsnog van de titel te houden, Brugge heeft de PO (maar !!!) 10/12 gehaald omdat ze gewoon 2 punten zijn afgepakt tegen anderlecht en ik zie de arbitrage er hier 10/18 van maken en dit ten allen koste, wat ze er ook moeten voor doen
Desondanks kijk ik toch uit naar deel drie.

KAMPIOEUNEUUUHH :clap::clap::clap:

Eigenlijk op geen enkel moment dit seizoen gedacht dat het niet meer ging goedkomen. Altijd gelooft dat we er in de playoffs erop en erover zouden gaan en zo geschiedde. Ik vind zelfs nog dat Union het langer heeft volgehouden dan ikzelf dacht, toch zeker met die schorsing van Vanzeir en toen ze daar o.a. thuis verloren van STVV dacht ik dat het verval was ingezet, maar ze zijn toch knap blijven strijden tot het einde.

Doch vind ik wel dat we de terechte kampioen zijn. Reeks van 37/39 ondertussen en als je 10 op 12 pakt tegen uw rechtstreekse concurrent zonder zelfs een goal te slikken, dat zegt voldoende.

Ik wil wel nog even benadrukken dat ik echt wel respect heb voor wat Union gedaan heeft dit seizoen. In een normale competitie had dit een sprookje zoals Lierse en Leicester geweest maar helaas.

Ik ben ook wel blij dat Mazzu na het gedoe bij Genk sportieve revanche heeft kunnen pakken. Want let’s face it, topkerel en topcoach.

Hopelijk kunnen ze nu met de miljoenen die ze verdienen verder bouwen en een stabiele eersteklasser worden.

Man man man :rofl: :rofl: :rofl:
Uiteindelijk begrijpelijk, Mitoma had er al af moeten liggen

En Undav mag ook blijven uitdagen natuurlijk.

Terug
Bovenaan