Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
UNdav khoop da ze hem onder de zoden in PL steken lolMan man man![]()
![]()
Uiteindelijk begrijpelijk, Mitoma had er al af moeten liggen
En Undav mag ook blijven uitdagen natuurlijk.
Goh, dat weet je nooit zeker hè. Simpelweg omdat sommige wedstrijden anders gaan worden aangepakt. Union gaat dan naar het einde toe van de reguliere competitie ook gewoon meer druk voelen, terwijl ze nu de play-offs nog hadden. Club Brugge moet dan weer van in het begin er 'meteen staan', terwijl men nu nog altijd de play-offs heeft om een eventuele achterstand goed te maken.Ik wil wel nog even benadrukken dat ik echt wel respect heb voor wat Union gedaan heeft dit seizoen. In een normale competitie had dit een sprookje zoals Lierse en Leicester geweest maar helaas.
Ik ben ook wel blij dat Mazzu na het gedoe bij Genk sportieve revanche heeft kunnen pakken. Want let’s face it, topkerel en topcoach.
Hopelijk kunnen ze nu met de miljoenen die ze verdienen verder bouwen en een stabiele eersteklasser worden.
Tis n clown, maar ongezien hoeveel frustratie en arrogantie er in die gast zit (Nu net ook naar de camera vinger op de mond, waarom?)UNdav khoop da ze hem onder de zoden in PL steken lol
Die Undav is inderdaad gewoon een idioot. Die gast zijn reactie na de wedstrijd tegen Brugge was ook werkelijk lachwekkend.Tis n clown, maar ongezien hoeveel frustratie en arrogantie er in die gast zit (Nu net ook naar de camera vinger op de mond, waarom?)
We hebben toch raakpuntenDie Undav is inderdaad gewoon een idioot. Die gast zijn reactie na de wedstrijd tegen Brugge was ook werkelijk lachwekkend.
Mag van mij volgend seizoen wegrotten op de bank van Brighton.

"die bouw je niet door alleen een sportief directeur te kopen of wat transfers te doen. Het is jaren hard werken en weten wat je DNA is."Wat een belachelijke zak is het toch zeg.
"die bouw je niet door alleen een sportief directeur te kopen of wat transfers te doen. Het is jaren hard werken en weten wat je DNA is."
- "Het is zeker niet alleen aan de spelers te danken, ook aan mijzelf die achter de schermen werkt. Geef mij krediet pls"
"Het was niet Club Brugge tegen Union, maar wel Club Brugge tegen Brighton. Dat is een ander verhaal. Brighton is een club met veel meer middelen dan wij, die Union gebruikt voor een bepaald doel. Dan moet je tegen Brighton vechten."
- Union had de titel gewoon gekocht vanuit tweede klasse met Brightongeld, en dat is volledig anders dan de 50 miljoen die ik heb uitgegeven. Hoe dat precies rijmt met zijn eerste quote hierboven, niemand die het weet buiten narcisme.
"Ik hoop dat Roberto Martinez dat kan uitstralen of nalaten."
- "Bobby Martinez is wel mijne man he, ik heb die binnengehaald, geef mij krediet pls."
"We moeten staan voor dominant voetbal én dat ook uitdragen bij onze clubs. Daarom ben ik blij dat wij kampioen zijn: wij staan voor gedurfd en dominant voetbal. "
- Euh, gij staat voor een (modern) bedrijf dat met geld succes koopt. Gedurfd en dominant voetbal heb ik weinig gezien, en ge zijt dit seizoen enkel kampioen geworden omdat ge het geld hebt om individueel talent te kopen. Niks anders. Brugge is IMO enkel kampioen omdat Union het onderling niet afmaakte terwijl ze Brugge echt wel domineerden, dus wat een onbetamelijke uithaal naar een kleine club op een moment dat ge een semi-gepikte titel hoort te vieren.
"het instituut Club Brugge"
- Amai, Anderlechtjaloezie.
"De belasting zal enorm hoog zijn - daar moet toch eens kritisch naar gekeken worden."
- De belasting is net erg laag, anders kon ge u niet een ploeg bij elkaar kopen.
Groot geld, kleine man.
Ja hoor, gewoon nog ff trappen als de bal weg is. De show van Vandendriessche alsof het ik weet niet wat was moest ook niet maAr gewoon frustratie en terecht roodTerecht rood? Ben naar De Mol beginnen kijken![]()
Vandaag kon je de sabotages etc zienJa hoor, gewoon nog ff trappen als de bal weg is. De show van Vandendriessche alsof het ik weet niet wat was moest ook niet maAr gewoon frustratie en terecht rood
De mol is toch al gedaan, nie ?
Nee, vandaag pas onthuld. Het was Seck.Ja hoor, gewoon nog ff trappen als de bal weg is. De show van Vandendriessche alsof het ik weet niet wat was moest ook niet maAr gewoon frustratie en terecht rood
De mol is toch al gedaan, nie ?
Een paar keer achtereen Kampioen worden en al de fakkel overnemen , straf ."die bouw je niet door alleen een sportief directeur te kopen of wat transfers te doen. Het is jaren hard werken en weten wat je DNA is."
-Dat is niet meer dan een steek onder water richting Pol Plastiek die Overmars binnen gehaald heeft en uitpakte met de transfers ala Nainggolan en Balikwisha die toch wel zeer teleurstellend waren. En daarna verkondigde een concurrent voor de titel te zijn.
"Het was niet Club Brugge tegen Union, maar wel Club Brugge tegen Brighton. Dat is een ander verhaal. Brighton is een club met veel meer middelen dan wij, die Union gebruikt voor een bepaald doel. Dan moet je tegen Brighton vechten."
-Hier ben ik het met je eens, Union mag dan wel geld en spelers ontvangen vanuit Brighton dan nog weegt dit niet op tegen het budget dat Club heeft. Die gaan nooit hun beste spelers naar Belgie sturen.
"Ik hoop dat Roberto Martinez dat kan uitstralen of nalaten."
"We moeten staan voor dominant voetbal én dat ook uitdragen bij onze clubs. Daarom ben ik blij dat wij kampioen zijn: wij staan voor gedurfd en dominant voetbal. "
- Denk dat hij hiermee vooral doelt op de manier waarop clubs in België spelen. De meeste beginnen aan een wedstrijd met de negatieve mentaliteit van vooral niet te verliezen ipv voor winst te gaan. Kijk maar wat ze bij Antwerp deze week niet allemaal gelanceerd hebben voor de wedstrijd. Haroun zal Vanaken volgen tot op het wc, enzovoort. Deze negatieve houding is mee een van de redenen waarom onze competitie zo zwak is en ze tekort komen europees. De ploegen die in het verleden het verst geraakt zijn europees zijn allemaal clubs die aanvallend spelen. Uiteraard was het voetbal bij Club dit seizoen alles behalve dominant. Maar ook dit zegt weer veel over het niveau van al de rest. Zelfs in een minder seizoen zijn ze bij Club nog goed genoeg om de titel binnen te halen.
"het instituut Club Brugge"
-niet meer dan een steek naar Anderlecht van wie ze stilaan toch de fakkel hebben overgenomen. Ze hebben er in hun glorieperiode ook meer dan genoeg mee uitgepakt. Dus dit moet kunnen.
"De belasting zal enorm hoog zijn - daar moet toch eens kritisch naar gekeken worden."
-Hiermee doelt hij uiteraard op de fysieke belasting...
Ze zijn de laatste jaren te succesvol geworden en dat steekt natuurlijk bij velen. Vanuit alle hoeken (media, andere clubs/trainers) worden ze bij het minste bekritiseerd dus vind dat zo een interview waarin hij eens terugschiet best wel kunnen.

Veel jeugd laten doorstromen????????Een paar keer achtereen Kampioen worden en al de fakkel overnemen , straf .
Een instituut is een organisatie met een bepaald verhaal , u weet wel de onze , Champagnevoetbal , veel jeugd laten doorstromen , of dat ineens lukt laten we in het midden .
Nog een welgemeende proficiat
ps: Bartje moet toch wel dringend op mediatraining![]()

Leg het me eens uit mannen
Ik heb het over het verhaal nuVeel jeugd laten doorstromen????????
Tot een paar jaar geleden was het vooral de beste spelers van de rest opkopen
Nu, bij dat interview heb ik toch ook wat rare ogen getrokken. Maar aan de andere kant, hoeveel van die woorden zijn verdraaid geweest door die reporter??
Zelfs in een live interview beginnen ze al te knippen en te plakken om wat meer clicks te hebben.
Over Visser deze avond: hij is gewoon zo onbekwaam dat je niet kunt zeggen dat hij voor of tegen deze ploeg is!