Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht al dat ik de enige was die die dus ook gezien had, duw in de rug, kon de bal niemeer spelen en bal leek me nog bespeelbaar voor Union aanvallermooi duwtje van Buchanan. Onnodig risico in die positie
tgoh ja, uiteindelijk lagen ze op een bepaald moment 11 (of meer) punten voor he. dan zouden ze nu nog gelijk (of 1 puntje achter) gestaan hebben, en was er meer mogelijk.Stel u voor. Voor Union zou dat toch wel een drama zijn.
Nielsen krijgt geel voor zijn reactie, niet voor de fout.Ik dacht al dat ik de enige was die die dus ook gezien had, duw in de rug, kon de bal niemeer spelen en bal leek me nog bespeelbaar voor Union aanvaller
2e helft krijgt Club zo wel de fout mee op het middenveld na een duwtje op CDK en pakt Nielsen zelfs geel hiervoor.
Inderdaad, ik zou hem toch graag eens een ploeg zien smeden met een hele voorbereiding. Maar zo te horen zal dan bij Ajax zijnVerdiende zege, ik weet het echt niet eigenlijk. Maar wel fokking content. Uiteindelijk qua punten/resultaten echt top, qua voetbal eerder zwak.
Ik zou het daar toch bij houden als ik hem was …Als 1e post kan dit wel tellen jawadde.
![]()

Probleem is dat dat echt bij veel van die mannen in hun koppeke zit. Indoctrinatie.Ik zou het daar toch bij houden als ik hem was …![]()
Gij zijt nog erger dan BabalunaBrugge is in de dubbele confrontatie met Union er 2 keer uitgekomen als winnaar en dit niettegenstaande de arbitrage welke toch wel heer erg overduidelijk beide matchen gefloten hebben om Brugge te nekken, dat de arbitrage opzichtig zeer actief geprobeerd heeft Brugge 2 keer in het verlies te fluiten, dus met andere woorden dat de arbitrage echt wel maximaal getracht heeft Brugge de titel te ontnemen (totaal niet verrassend natuurlijk want ze proberen dit elk seizoen te doen opnieuw en opnieuw en ...)
maar het kampioenschap is nog niet gelopen, er zijn nog 2 matchen en er zullen in beide matchen nog meerdere dubieuze en onverklaarbare dingen gebeuren door de arbitrage om Brugge alsnog van de titel te houden, Brugge heeft de PO (maar !!!) 10/12 gehaald omdat ze gewoon 2 punten zijn afgepakt tegen anderlecht en ik zie de arbitrage er hier 10/18 van maken en dit ten allen koste, wat ze er ook moeten voor doen
Is gewoon iemand die blijkbaar de nood had om rond 1u 's nachts speciaal een (dubbel)account aan te maken om wat te trollen.
Kan ook geen man voorbij precies, heeeeel veel mislukte acties, maar verdedigend wel cva.Ik weet eigenlijk niet wat ik van Buchanan moet vinden. Ziet er mij een redelijk irritant bazeke uit dat nogal snel op z'n paard zit. Zo snel mogelijk lozen lijkt me. Gaat alleen maar voor problemen zorgen als ie zo blijft spelen.