Silence
Well-known member
beetje motiveren misschien ? Want ik zie toch geen flagrante fouten ?De arbitrage is op het niveau van Antwerp vandaag, jongens toch.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beetje motiveren misschien ? Want ik zie toch geen flagrante fouten ?De arbitrage is op het niveau van Antwerp vandaag, jongens toch.
Samatta lag gewoon op de grond, deed daar helemaal niks leek me.Die aanvaller ligt toch gewoon in de weg voor HVC en Delcroix ?
Nee hij deed niks, hij lag gewoon in de weg in buitenspelpositie. Aangezien de keeper nie voluit kan gaan daardoor neemt hij toch deel aan het spel ?Samatta lag gewoon op de grond, deed daar helemaal niks leek me.
Zou leuk zijn moesten ze eens een herhaling tonen van die fase maar helaas.
Allez, wat een grap weer. Dit is inderdaad gewoon een geldige goal imo.Beelden bevestigen de indruk die ik live ook had.
Je kan moeilijk claimen dat Samatta hier het spel beïnvloedt. Van Crombrugge zijn slechte balverwerking heeft niets met Samatta te maken. En Delcroix kan niet aan de bal omdat Van Crombrugge de bal van richting doet veranderen.
Ik was het op de radio aan het volgen in de auto en Peter VDB wist ook totaal niet waarom het doelpunt afgekeurd was. Ik snap het ook niet. Dat er niemand van Anderlecht klaagt zegt al veel.Beelden bevestigen de indruk die ik live ook had.
Je kan moeilijk claimen dat Samatta hier het spel beïnvloedt. Van Crombrugge zijn slechte balverwerking heeft niets met Samatta te maken. En Delcroix kan niet aan de bal omdat Van Crombrugge de bal van richting doet veranderen.
Voor wie ligt 'm in de weg? Den heilige geest?Als Anderlecht en Union gelijk eindigen dan is Anderlecht gewoon 2 toch ?
Goh er valt iets voor te zeggen, maar hij ligt er toch in de weg vind ik. Zeker voor Delcroix.
Stond samatta al nie Offside op de kopbal van Frey trouwens ?
Voor alletwee tiens.Voor wie ligt 'm in de weg? Den heilige geest?
Nee, zoals Steven zegt: Delcroix kan niet aan de bal en voor HVC ligt Samatta al helemaal niet in de weg.
Ik ben voor Club, dus het zal mij een worst wezen in wiens voordeel dit is. Eerlijk gezegd heb ik zelfs liever dit Anderlecht dan Antwerp in Europa, dus daar gaat het niet over.Voor alletwee tiens.
Als hij ze afkeurt zal dat toch wel volgens de regels zijn hè, of geloven jullie nu echt in n complot tegen het grote Antwerp ?
Ofwel stond Samatta Offside op de bal van Frey ofwel hindert hij Delcroix.
Tis nu nie dat ge hier aanspraak maakt op meer dan een nederlaag hè
Als hij ze afkeurt zal dat toch wel volgens de regels zijn hè, of geloven jullie nu echt in n complot tegen het grote Antwerp ?
Op facebook iemand die trouwens zegt dat Myoshi buitenspel stond heel in het begin van de fase. Geen idee of dat zo was, lijkt me ver terug gaan dan. Alhoewel deed men gisteren ook
Ik geloof niet in een complot, wel in incompetente arbitrale beslissingen die een invloed hebben gehad op het resultaat. Dat wij vandaag een lager niveau halen dan de persconferentie van Wouter Beke is irrelevant daarbij.Ofwel stond Samatta Offside op de bal van Frey ofwel hindert hij Delcroix.
Tis nu nie dat ge hier aanspraak maakt op meer dan een nederlaag hè
Ook weer waar natuurlijk.Ik geloof niet in een complot, wel in incompetente arbitrale beslissingen die een invloed hebben gehad op het resultaat. Dat wij vandaag een lager niveau halen dan de persconferentie van Wouter Beke is irrelevant daarbij.
Verder zie ik ook maar een reden waarom men Laforge naar het scherm zou roepen bij een beslissing over buitenspel, nl. om te oordelen of Samatta aan het spel deelneemt of niet. Voor mij is dat vrij duidelijk niet het geval.
Soit, zelfs met een punt zouden we toch geen derde plaats meer hebben gehaald dus ik ga mij hier niet te sterk in opwinden. Ik zal maar blij zijn dat we een goal hebben kunnen maken, zeker.

, da's toch zwart-wit allez nuuuuu FRANKIIIEEEE???"

"Eerst en vooral bedankt voor de toelichting.In situaties waar een speler terugkomt uit of zich bevindt in buitenspelpositie en in de weg staat van een tegenstrever en ingrijpt in de beweging van de tegenstrever naar de bal.
Eerst en vooral bedankt voor de toelichting.
Op basis van dit stukje lijkt dit toch slecht geïnterpreteerd van Laforge en/of Verboomen? De tegenstrever, Delcroix in dit geval, beweegt helemaal niet naar waar de bal naartoe gaat. Hij beweegt naar de tegenovergestelde richting. Als Samatta daar niet had gelegen dan had Delcroix de bal ook nooit kunnen hebben vermits hij 'op het verkeerde been staat'?
Samengevat: hij staat wel in de weg maar grijpt niet in in de beweging van de tegenstander naar de bal. Correct?
Merci Gavin ! en tis DelcroixTypisch, zitten jullie hier weer pagina's vol te schrijven over dat buitenspel en de ref terwijl dat de echte lul die de match kapotmaakt weer maar eens Aster is. In plaats van de ref deed die wel negentig minuten zijn job verkeerd, maar geen greintje kritiek te bespeuren.
Ja, dat is buitenspel. Samatta beweegt, onbedoeld natuurlijk, naar Delkrwa door zich recht te zetten en raakt hem ook voordat het goal is, terwijl Delcrwa potentieel nog de goal had kunnen voorkomen.
"In situaties waar een speler terugkomt uit of zich bevindt in buitenspelpositie en in de weg staat van een tegenstrever en ingrijpt in de beweging van de tegenstrever naar de bal. Dit is een strafbaar buitenspel indien hij ingrijpt in de mogelijkheid van een tegenstrever om de bal te spelen of te betwisten; indien de speler in de weg van een tegenstrever beweegt en hem in zijn beweging hindert (bvb. de tegenstrever afblokt), dan moet de overtreding bestraft worden met spelregel 12"
Er is dus contact dat in die zin past -> buitenspel door interpretatie, dus de ref moet zélf gaan kijken. Ja, het is wat wrang als eindbeslissing maar dat doet er niet toe. Ik zeg niet dat het de correcte beslissing is, wel één die de ref mag en kan nemen. En hier ook deed, dat behoort tot zijn discretie, dit is wat er bij deze fase moest gebeuren. Zowel van de VAR als van de ref. Het deel van de VAR moet bij elke VAR hetzelfde zijn, het deel van de ref kan anders zijn.
Terug naar die andere zeemlap die wel zijn onkunde moest tentoonspreiden:
"Voor buitenspel moet de ref toch niet gaan kijken ééééé???!!!! öööö"
"Dat ziet de VAR op hun beeld toch beter éééééé, da's toch zwart-wit allez nuuuuu FRANKIIIEEEE???"
"Moh allez, xG 0,09, dat kan nu toch niet??? Ik ben zeker geen professor in xG"
Echt jong, ik zou willen vragen uit welk gat ze dieje getrokken hebben maar dat staat gewoon op Wikipedia. Ik maak alvast mijn blogpost aan. Ooit gaan jullie luisteren en wordt jullie leven ook meteen veel beter daardoor. Tot dat moment blijven jullie maar aanmodderen, Priskestijl.