Babaluna
Well-known member
Trust the processHoefkens mogelijks de nieuwe T1. Altijd wel voor de persoon gehad, maar of ie een goeie T1 zou zijn? Hij mag het altijd bewijzen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trust the processHoefkens mogelijks de nieuwe T1. Altijd wel voor de persoon gehad, maar of ie een goeie T1 zou zijn? Hij mag het altijd bewijzen![]()
T1 van KV Mechelen hoop ik danHoefkens mogelijks de nieuwe T1. Altijd wel voor de persoon gehad, maar of ie een goeie T1 zou zijn? Hij mag het altijd bewijzen![]()

Maar die is wel trendy, doet gekke jasjes aan en hij heeft een knappe vriendin!!Typisch, zitten jullie hier weer pagina's vol te schrijven over dat buitenspel en de ref terwijl dat de echte lul die de match kapotmaakt weer maar eens Aster is. In plaats van de ref deed die wel negentig minuten zijn job verkeerd, maar geen greintje kritiek te bespeuren.
Moet idd wel zeggen dat hij bij momenten enorm irritant was:Terug naar die andere zeemlap die wel zijn onkunde moest tentoonspreiden:
"Voor buitenspel moet de ref toch niet gaan kijken ééééé???!!!! öööö"
"Dat ziet de VAR op hun beeld toch beter éééééé, da's toch zwart-wit allez nuuuuu FRANKIIIEEEE???"
"Moh allez, xG 0,09, dat kan nu toch niet??? Ik ben zeker geen professor in xG"
Echt jong, ik zou willen vragen uit welk gat ze dieje getrokken hebben maar dat staat gewoon op Wikipedia. Ik maak alvast mijn blogpost aan. Ooit gaan jullie luisteren en wordt jullie leven ook meteen veel beter daardoor. Tot dat moment blijven jullie maar aanmodderen, Priskestijl.
Ik dacht dat Lize Feryn zijn vriendin wasMaar die is wel trendy, doet gekke jasjes aan en hij heeft een knappe vriendin!!

Die is enorm biased en gebruikt telkens weer dezelfde kloteuitspraken. Die spuit heel zijn broek onder als hij ook maar iets Italiaans ziet.Ik erger mij echt dood aan De Bilde, wat een slechte commentator is dat man. Eigenlijk vind ik Verheyen ook wel goed. Joos kent technisch het meest van voetbal, houdt van mooi voetbal, maar vind ik voor één of andere reden ambetant/biased, dat kan echt gewoon aan mijn perceptie liggen.
Commentator ok , maar als analist draait die soms toch volledig doorMijn favoriete commentator blijft toch Filip Joos eerlijk gezegd. Ik kijk graag naar wedstrijden met hem als commentator. Ik heb de vele kritieken op hem eigenlijk nooit volledig gesnapt. Vandenbempt vind ik trouwens ook wel een uitstekende commentator. Wedstrijden met hem en Verheyen als co zijn ook erg tof om naar te luisteren/kijken.
Op Play/Eleven heb/had je ook een commentator die ik erg kan smaken, de naam ontglipt mij eventjes maar die doet/deed vaak Italiaanse en Nederlandse wedstrijden voor zover ik mij kan herinneren.
Edit: Thomas Liekens dus
Told u he’s a FCB supVDB vind ik weinig objectief, zoals in de match van Club tegen Union bv.
Diegene die mij het meest irriteert, is die kerel die Zanussi zegt ipv Sanusi wanneer hij Beerschot becommentarieerd.