Jupiler Pro League 2021-2022

Mja, Hoefkens. Kan zijn dat die best goed in de groep ligt, maar ik zie daar nu geen T1 in eigenlijk.

De naam van Xabi Alonso gaat ook weer rond, maar dat zie ik ook niet meteen zitten. Geen ervaring bij een eerste ploeg dus puur omwille van de naam (tenzij ze die zijn trainingen ed echt intensief gevolgd hebben).

Vrancken dan? Ook een gok want geen ervaring bij een topclub.

't Is dat Genk zelf niet zo veel voorstelt want als dit Antwerp nog voor Europees moet gaan strijden in zo'n match...

Typisch, zitten jullie hier weer pagina's vol te schrijven over dat buitenspel en de ref terwijl dat de echte lul die de match kapotmaakt weer maar eens Aster is. In plaats van de ref deed die wel negentig minuten zijn job verkeerd, maar geen greintje kritiek te bespeuren.
Maar die is wel trendy, doet gekke jasjes aan en hij heeft een knappe vriendin!!

Terug naar die andere zeemlap die wel zijn onkunde moest tentoonspreiden:

"Voor buitenspel moet de ref toch niet gaan kijken ééééé???!!!! öööö"
"Dat ziet de VAR op hun beeld toch beter éééééé :eek::eek::eek::eek:, da's toch zwart-wit allez nuuuuu FRANKIIIEEEE???"
"Moh allez, xG 0,09, dat kan nu toch niet??? Ik ben zeker geen professor in xG 🤭🤭🤭🤭"

Echt jong, ik zou willen vragen uit welk gat ze dieje getrokken hebben maar dat staat gewoon op Wikipedia. Ik maak alvast mijn blogpost aan. Ooit gaan jullie luisteren en wordt jullie leven ook meteen veel beter daardoor. Tot dat moment blijven jullie maar aanmodderen, Priskestijl.
Moet idd wel zeggen dat hij bij momenten enorm irritant was:

- Franky jij zegt altijd Amutzu, ik zeg altijd Amuzu. Weet jij wat correct is ?jij hebt hem toch nog bij de U19 gehad hé.. En wie zat er nog allemaal in die ploeg?

Dan komt Franky met een verhaal over dat Antwerp ooit nog eens won van Club op een belangrijk moment en dat was met Spehar in de ploeg bij Brugge
"Oh dat is jaren 90 al zeker dan hahaha"
Ja ik mag hopen dat ge van Spehar gehoord hebt ja en Antwerp speelde (op 4seizoenen na) tot 2016 in 2e klasse

Continu kritiek op de aannames dat ze niet zuiver van Kouamé terwijl die ballen gaat halen op hoofdhoogte

Vandenbempt kan live in de match aan de regie vragen voor een herhaling met vergrootglas en hij zit nog 20 minuten te zagen "ja nu hebben we nog geen herhaling waarom het doelpunt is afgekeurd"
Nuja Franky erlangs was nie veel beter hoor

unpopular opinion: geef mij als commentator Aster ipv al de anderen... van Dirk Deferme, Filip Joos tot Frank Raes... ik luister het liefst naar Aster.

Verheyen en Vandenbempt is mijn favoriet duo.

Waar ik mij vooral aan stoor is Deferme en De Bilde :sop:
Dingen zeggen die niet kloppen, hele tijd negatief zitten doen over het niveau.
Namen van spelers verkeerd zeggen, soms spelers noemen die zelfs niet bij die ploeg spelen, etc.

EN WAAROM
PRAAT
DIRK DEFERME
ALTIJD
ZO

Laatst bewerkt:
Vandenbempt ok op de radio. Bij gebrek aan beeld heb je nood aan extra intonatie om de spanning over te brengen. Op TV vind ik die een beetje too much. (ok vergeleken met een Spaanse commentator is dat peanuts, maar soit we zijn hier in België)

Verheyen ook content van!

Ik erger mij echt dood aan De Bilde, wat een slechte commentator is dat man. Eigenlijk vind ik Verheyen ook wel goed. Joos kent technisch het meest van voetbal, houdt van mooi voetbal, maar vind ik voor één of andere reden ambetant/biased, dat kan echt gewoon aan mijn perceptie liggen.

Ik erger mij echt dood aan De Bilde, wat een slechte commentator is dat man. Eigenlijk vind ik Verheyen ook wel goed. Joos kent technisch het meest van voetbal, houdt van mooi voetbal, maar vind ik voor één of andere reden ambetant/biased, dat kan echt gewoon aan mijn perceptie liggen.
Die is enorm biased en gebruikt telkens weer dezelfde kloteuitspraken. Die spuit heel zijn broek onder als hij ook maar iets Italiaans ziet.

Ik denk dat ik VDB nog het meest genietbaar vind. Soms wat oerenthousiast maar dat is geen probleem. Hij duidt de juiste spelers aan en het blijft over voetbal gaan zonder geforceerde bagger.

We hebben over het algemeen weinig commentatoren die de basis kennen (spelregels + wie welke speler is) en die dat kunnen aanvullen met leuke kennis of een leuke stem.

Het ergste ooit was Gui Polspoel iig. Dat was werkelijk een aanslag op je passie voor voetbal.

Ik zie dat de volgende speeldag de matchen in PO1 niet samen worden gespeeld. Dat is toch ook sportieve vervalsing.

Mijn favoriete commentator blijft toch Filip Joos eerlijk gezegd. Ik kijk graag naar wedstrijden met hem als commentator. Ik heb de vele kritieken op hem eigenlijk nooit volledig gesnapt. Vandenbempt vind ik trouwens ook wel een uitstekende commentator. Wedstrijden met hem en Verheyen als co zijn ook erg tof om naar te luisteren/kijken.

Op Play/Eleven heb/had je ook een commentator die ik erg kan smaken, de naam ontglipt mij eventjes maar die doet/deed vaak Italiaanse en Nederlandse wedstrijden voor zover ik mij kan herinneren.

Edit: Thomas Liekens dus

VDB vind ik weinig objectief, zoals in de match van Club tegen Union bv.

Diegene die mij het meest irriteert, is die kerel die Zanussi zegt ipv Sanusi wanneer hij Beerschot becommentarieerd.

Mijn favoriete commentator blijft toch Filip Joos eerlijk gezegd. Ik kijk graag naar wedstrijden met hem als commentator. Ik heb de vele kritieken op hem eigenlijk nooit volledig gesnapt. Vandenbempt vind ik trouwens ook wel een uitstekende commentator. Wedstrijden met hem en Verheyen als co zijn ook erg tof om naar te luisteren/kijken.

Op Play/Eleven heb/had je ook een commentator die ik erg kan smaken, de naam ontglipt mij eventjes maar die doet/deed vaak Italiaanse en Nederlandse wedstrijden voor zover ik mij kan herinneren.

Edit: Thomas Liekens dus
Commentator ok , maar als analist draait die soms toch volledig door

Terug
Bovenaan